IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nalla.... Punya Auta...!!!!

>> Tuesday, March 27, 2012

Tadi gua singgah makan tengahari kat Setia Alam, sambil mengunyah sambil tonton Berita 1.30 - TV3 suku.... hahahaha...

So... tertontonlah muka pundek kat bawah nih... sedang buat laporan Polis di balai Sentul... hahaha... pundek ni kata, dia buat repot sebab malam tadi dia kena ugut dengan 2 orang lelaki dan di beri amaran supaya tak bercerita lagi pasal Anwar Brahim....


Pada gua... dekat2 nak PRU nih macam2 strategi yang puak2 haramjadah nih mainkan. Pundek nih buat lakonan konon kena ugut, siapa pengugut tu... lu orang teka sendiri lah.... mungkin kena ugut masa dia tengah mabuk todi kot... muakakakakaaa....

Nanti pasti akan keluar dalam blog pro-umporno... kononnya Anwar Brahim dah kepanasan, dan siap hantar orang buat ugutan.... hahaha...

Akhbar pencacai pulak akan putaq isu ini dan mainkan nama Anwar Brahim sepuas-puasnya... itu sudah pasti...

Yang lawaknya.... yang diorang dok serang Anwar Brahim nih apasal....???? Tiap2 hari dok fitnah mamat tuuu... pelbagai..., lantak pi kat depa laaaa... nak perburukkan Anwar... yang gua tau orang ramai aka rakyat... tak ramai yang ambik pot pasal keburukkan yang di ada-adakan kepada si Anwar nih...

Rakyat lebih kepada isu membenci bn/umno pasal pemimpin yang korup, permasalahan bebanan ekonomi... tapi kenapa perkara2 sebegini puak2 umporno/bn tak boleh nak pikiaq...????

Sebabnya... diorang sememangnya BODOH sejak dulu, kini dan selamanya.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP