IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Buktikan Apa Lagi... Dah Sememangnya Bodoh...!!!!

>> Thursday, March 29, 2012

Selalu... Selalu... dan Selalu... gua katakan Menteri2 kat Malaysia nih semuanya bangang2 dan bodoh2 belaka... kerana ianya di lantik oleh lembu2 yang sememangnya bodoh nak mampus seperti yang Mantan Lembu Pengasas parti Lembu 1988 dulu..., apa katanya;

(nak tau kebodohan puak2 umporno, baca di sini)

Haaaa... lu orang dah bacakan dan itu buktinya dari pemimpin nombor wahid hinggalah ke Menteri Kabinetnya hinggalah ke akar umbinya... semuanya spesies bodoh nak mampus... bila diorang nak cerdik wa puchitau.... hahahaha...

Nak lagi satu bukti betapa bodohnya menteri bn nih... ini lagi satu bukti. Gaji menteri tak seberapa sangat tapi ntah dari mana dia songlap duit boleh belikan kereta Porche untuk anak dia yang jadi samseng kat Malaysia nih... dasar anak beranak pengkhianat laknat negara.

Itu satu persoalan kepada rakyat seperti gua, ianya bukan menjadi persoalan kepada makhluk Dewa Kayangan yang menjadi Payung Puppets kepada Rakyat.... waima bukan juga menjadi persoalan kepada SPRM dan pihak berkuasa...!!!! Sebabnya... mengikut prinsip diorang "I help you, You help me"....!!!!

Kepala Bapak dia laaaa... bahaya istihar harta konon..., yang sebenarnya bahaya takut rakyat tau harta jutaan ringgit yang bangsat nih dan puak2 haramjadah diorang songlap selama nih...

Ini lagi satu bukti Menteri bn yang bodoh... bahalol... tolol... kepala otak letak kat tumit kaki. Yang Big Boss mangkuk nih hapuskan hutang Tajudin Ramli - RM589 juta tak nak pulak dia melalak. Duit PKFZ lesap RM12Billion tak melalak pulak... Perwaja, MAS dan banyak lagi... apa dah jadi...??? Tak membebankan kerajaan ke...????

PTPTN yang jadi Ah Long mencekik darah rakyat (pelajar) dikatakannya membebankan kerajaan...???? (lu orang boleh baca kat sini jelah, gua dah letih dengan sandiwara dan pembohongan dari mulut2 hancing menteri2 Malaysia nih memperbodohkan rakyat ikut suka hati mak bapak diorang jer....)

Duit NFC RM250juta Mami Lembu and family songlap tak membebankan kerajaan ke...???? Bila nak gantikan balik, takan nak lupuskan jugak kot.... duit tu hilang lesap macam tu jer... tak membebankan kerajaan ke....????

weiii... penyamun2 berlesen pulangkan balik duit rakyat tuuuu...!!!! Babi haramjadah punya Menteri....!!!! Belasah duit rakyat macam duit keturunan lu orang jer.... !!!! Kembunglah perut lu orang anak beranak sampai meletup dan mampus akibat makan duit hak rakyat...!!!!

Semakin hari semakin teruk taraf pemikiran Menteri2 kat Malaysia nih, apa saja yang diorang buat bukannya memikirkan permasalahan rakyat, diorang hanya memikirkan macamana nak memuaskan tembolok dan perut masing2 terlebih dahulu.

Rakyat nak mampus ke... nak tergolek ke... diorang tak ambik peduli dah... Bangsat Haramjadah punya Menteri2 Melayu Laknat...!!!!

Dalam apa hal sekalipun, WAJIB tumbangkan Kerajaan Barisan Nasional nih terlebih dahulu. Yang lain2 hal kita boleh sembang kemudian. Selagi Kerajaan haramjadah ini yang diterajui oleh Melayu2 yang pentingkan diri dan keluarga serta kroni2 diorang nih masih berkuasa, sembang apa pun memang tak guna.

Last sekali gua nak katakan pada Menteri2 anak haramjadah dan golongan puak2 haramjadah sialan keparat dari bn/umporno nih... lu orang memang patut disumpah jadi BABI lagi elok.. pasal suka buat dan makan benda/duit secara haram...!!!!
Nota: Gua mengaku dan akui dalam Islam melarang mendoakan kecelakaan kepada orang lain, tetapi tidak salah jika mendoakan kepada mangkuk2 hayun Menteri seperti di atas tu, kerana diorang di amanahkan untuk menjaga kebajikan rakyat namun sebaliknya pula yang diorang lakukan, so... eloklah doakan diorang semua tu mampus... dan gantikan dengan orang lain yang lebih layak.

Memandangkan gua takda senapang, pistol dan kereta kebal mahupun pelancar peluru berpandu yang memungkinkan bangsat2 tu semua mampus dengan cepat di tangan gua, seperti mana yang berlaku kepada pemimpin2 luar negara. Jadi gua hanya mampu berdoa jelah ke hadrat Allah SWT untuk menjahanamkan dan memampuskan golongan2 celaka haramjadah tuuuu...!!!!
 Kecik2 tak nak mampus... dah jadi Menteri menyusahkan Rakyat...!!!! Celaka lahh... lu orang seumur hidup....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP