IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MB Dan Exconya... Sama Bangang...!!!!!

>> Monday, March 26, 2012

Gua malas nak sembang banyak... lu orang pikiaq la sendiri....!!!!
Gua memang dah nak menyalak pasal isu bangang Azmin Ali dalam parlimen nih, memandangkan member kita dah menyalak dulu... so.. gua rembat jelah... save sikit dakwat laptop gua... hahahaa....,

Kat bawah tu gua petik dari FB member Bagan Pinang.... Ali anak Abu... muakakakaaaaa....!!!!

Keraaaajaan PR pun membazir jugak... Daki umporno masih melekat tebal beb...!!!!

Pundek punyo kjaan Selangor. Mcm mano MB Khalid Ibrahim bulih luluskan kos ubahsuai pejabat exco agamo Hasan Ali sebanyak rm300k? Nak ubahsuai ofis tak perlu sampai 300k dor bai. Paling tinggi pun 50k. Di sini kito nampak yg kjaan PR jugo membazir mcm kjaan Khir Toyo. MB Khalid Ibrahim dan barisan exconya adolah FAQOF. 300k ni bukan duit abah kau la samdol. Ini duit rakyat Selangor!

Beribu-ribu rakyat Selangor yg hidup dlm kemelaratan di bandar-bandar dlm wilayah Selangor wajib dibela! Hasan Ali lagi GAMPANG. Jadi ahli exco drpd parti Islam tetapi membazir seperti SYAITAN. Dan herannya mcm mano 2 lagi ahli exco PAS dlm kjaan Selangor bulih membiarkan aksi pembaziran duit rkyt Selangor pergi dgn begitu shj. Nak buek mcm mano kalau dah Presiden PAS pun membazir boli nombor keto mahal PAS 12. Terpakso la sapu bwh karpet segalo kemungkaran yg dilakukan oleh jemaah sendiri. Woi banjingan! Duit para pelabur ahli koperasi Kohilal yg lingkup bilo lagi korang nak ganti?!

Pendedahan Azmin Ali sbnrnya menunjukkan kpd kito bhw kemungkaran yg dilakukan puak sendiri akan didiamkan. Tetapi org tu dah blah berkawan dgn musuh baru lah didodahkan kpd publik. BABI punyo mentaliti. Samo mcm Umno gak korang ni cibai. Yang menjadi mangso ialah rakyat dan wang cukai mereka. Serupo mcm nuar melepaskan perasuah bernamo Fairus dgn cuti sambung belajar semaso anak haram ni jadi Timbalan KM Pulau Pinang. Kepalo abah kau. Kalau dah salah, ia totap salah. Jgn disembunyikan dgn menipu rakyat. Tapi ado lagi yg jilat nuar tu bai. Sapo yg bolo perasuah jugo seorg yg korup.

Lagi satu soalan, apsal skrng ni byk sangat rumah-rumah urut (baco: rumah pelacuran) kek Selangor? Ronnie Liu ado kawtim kor????
Masa sekelambu dulu tak mau dedahkan... celah kangkang busuk pun kata wangi, bila dah jatuh talak 3 semuanya dilondehkan... yang wangi dulu dah jadi busuk pulak.... kah... kah... kah... adik beradik umporno jugak...

Kerana marahkan Hasan Ali, Azmin Ali dedahkan isu sialan tuuuu... kalau Hasan Ali punya pembaziran boleh diluluskan... maknanya banyak lagi pembaziran yang disenyapkan..., cuba tanya pulak Exco2 lain punya kowtim amacam... mesti ada punyalah...

Macam nih punya perangai ada hati nak pergi Putrajaya.... ada hati nak ganti BN.... hahahaha... macam sial wa cakap luuuu...

Nota: Persoalannya.... kenapa di luluskan perbelanjaan tu... maknanya Exco dan MB Selangor sama jer bangangnya kannnn..... !!!!

Lagi satu soalan ada orang suruh tanya nih...., siapa boleh tolong jawap..., Faekah.... atau Khalid Brahin... soalannya..:

"RM50 juta peruntukan untuk Yayasan Qardhul Hassan apa cerita bro....?".....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP