IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mau Roti ka...????

>> Monday, March 05, 2012

Baru sebentar tadi gua baca di "Blog Reformis Anak Muda" berkaitan mamak tua nak mampus jenis tak sedar diri... hahahaha...

Dan dalam ruang komen (link di bawah), ada pertanyaan dari "Tickingclock" berkenaan umur mamak tua nih..., so jawapannya mamak nih lahir pada 10 Julai 1925, lu orang kiralah berapa umur mamak tua nih sekarang... hahahaha...

tickingclock · 2 minutes ago (klik link comment)
just how old is this mamak madey? 80?81? just how long will this man wander around making sure everything runs according to his previously ruined plan to make sure his son will become the next pm after datin seri najib? aiyoh this man should spend his golden days beribadah kepada Allah SWT before izrail says time's up.
Gua memang menyampah gileeerrr... dengan mamak tua nih, dah banyak entry gua yang mengutuk mamak nih... lu orang taiplah carian atas nama mahatet pasti akan jumpa entry lama gua. Dah tak larat gua nak mengutuk mamak nih....

Ada orang kata gua tak kenang jasa mamak nih..., siapa kata gua tak kenang beb... ada juga perkara yang dia buat gua sokong beb... tapi kebanyakkannya gua tak sokong... hahahaha...

Bab dia tarik semua imuniti raja2, sultan2 dan seltan2... gua sokong 110% beb... terima kasih pada mahatet nih..., bab dia lantik gabenor melaka memang gua tak sokong lansung... apa kejadahnya penyangak balak negeri pahang boleh jadi gabenor di negeri Melaka... senang2 jer dapat gelaran Tun, lepas tu kebal dari undang2 negara, tapi lantikan semuanya tu bersebab beb... bukannya sebab baik, tapi sebab yang tak baik... muakakakakaaaaa...

Dalam isu PKFZ, Perwaja, MAS dan banyak lagi yang terpalit dengan mamak tua nih... memang gua akan cincang beb..., sebab tu dia dok menyalak jer.. sekarang nih pasal nak cover-up semua isu dia yang correct... correct... correct... sampai la ni tak setle... setle... hahahaha...

Kalau gua di beri peluang untuk membuat permintaan jika Pakatan Rakyat berjaya menumbangkan regim barisan nasional dan menjadi Kerajaan Persekutuan. Perkara pertama gua nak mintak ialah.... hahahaha...

Perkara yang gua nak mintak adalah supaya dipulangkan kembali waktu gua yang telah lesap 30 minit atas perbuatan mamak tua tuuuu...., apa kejadahnya cepatkan waktu Malaysia 30 minit awal kononnya nak kejar produktiviti setanding dengan negara Jepun, padahal Singapore yang lebih terkehadapan... sedangkan hingga ke hari ini ekonomi Malaysia macam hampeh dan bertambah parah..., sebaliknya hutang dengan bank dunia mencecah 500 billion hengget...

Adakah PM Datin Seri Najib atau bakal PM baru selepas PRU-13 nanti sanggup dan berani mengubah kembali waktu Malaysia kepada yang asal.... hahahaha...

Lepas tu gua nak mintak supaya Kerajaan Malaysia yang baru dapat menghalang atau batalkan projek Wilayah Iskandar di selatan tanahair... sebabnya Keraaaaajaan sekarang ini sedang mengadaikannya kepada Singapore secara perlahan-lahan.... (secara simboliknya rakyat singapore bebas keluar masuk ke wilayah tersebut tanpa pasport beb... so kedaulatan negara sudah tergadai laaaa.... tanah di negeri johor siapa gadai... tanya barisan nasional... hahahaha...)

Errr.... lagi satu persoalan gua... apa dah jadi dengan "Kapsul Masa" Mamak nih... dah boleh korek ke belum... muakakakaka...., yang pastinya tolongggggggg.... lahhhhh.... halang anak mamak kerala yang kepala botak tu daripada jadi menteri mahupun perdana menteri di malaysia nih.... nauzubillah....

Dan yang paling pasti tumbangkan barisan nasional.... Asalkan Bukannya Umno... dalam PRU-13 nanti itu dah cukup bagus... rasai perubahan kerajaan baru pulak... hapuskan legasi pemerintahan kaum kerabat Mahatet, Onn dan Razak dari bumi Malaysia..., kerana Malaysia nih bukan keturunan diorang yang punya.... tapi Ahmad Albab yang punya.... hehehehe.... rakyat Malaysia yang punya... lahhhhh....!!!!

Tapi jika oksigen atau bateri jantung mamak tu terhenti.... maka Malaysia dah terselamat dari seekor mamak yang bikin kacau bilau dalam negara.... hahahaha... masalahnya bila oksigen dia nak habis.... hahahaha...!!!!


Apa-apa hal pun jom makan roti dulu.... kah...kah...kah.....!!!! Apa yang gua merepek nih... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP