IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu Naik Minyak...???

>> Wednesday, March 14, 2012

Al-kisah di sebuah kebun belakang rumah, bersempadanan dengan kebun jiran sebelah. Masing2 membela lembu yang bertugas sebagai mesin pemotong rumput yang meliar ganas di kebun masing2

Suatu hari... lembu jiran sebelah (Lembu Saleh) telah langgar sempadan beb..., diragutnya mentekedaghah semua rumput2 jiran sebelah (Lembu Ijat), maka mengamoklah lembu ijat... di maki hamunnya lembu saleh semahunya.

Mana taknya... dah la tinggal bersebelahan kebun tetapi dua ekoq lembu ni tiada kaitan beb... hahaha... sesekali dalam senyap lembu saleh nih panjat jugak lembu ijat... tapi tuan masing2 tak tau beb... hehehe...

Diam tak diam tanpa apa2 kaitan... senyap tak senyap pun... terbabas keluar jugak 3 ekoq anak lembu yang berkelewaq dalam kampung meragut rumput sesuka hati lembu jer... hahahaha...

Selepas kena maki hamun sesuka hati lembu ijat.... sekali lembu saleh hilang sabar wa cakap luuuu.... lembu saleh dah tak bleh tahan, terus naik minyak beb... sound direct macam kat bawah tu bunyinya...:

"Mengapa ambil gambar?! Belum didapati bersalah lagi!" tengking beliau kepada sekumpulan jurugambar di luar pintu bilik mahkamah. - Antarapos
Lembu2 lain yang berdekatan pun terkesima, terus cabut lari menyelamatkan diri, takut kena sondol beb....  dalam berlari tak cukup tanah tu sempat jugak lembu-lembu tu bergossip sesama lembu dan merungut... "dah laaaa... mentekedaghah rumput dalam kebun orang... ada hati mau tunjuk garang, haramjadah punya lembu..." hahahaha.. lembu maki lembu... memang lembu pun....!!!!

Mak Kerbau yang terpalit lumpur sedari tadi dok perhatikan perangai lembu2 bodoh bangang tu pun bersuara di sini..., lu orang tau kan sejarah Lembu dengan Kerbau mana boleh ngam sejak dulu lagi... hahahaha... dendam kesumat bawak sampai mati wa cakap luuuu..... muakakakakaaaa...

Nota: Kalau lu orang ada kawan2 di Bank Rakyat Jalan Tangsi Kuala Lumpur, cuba lu orang tanya kawan2 lu orang tu pernah tak nampak muka Lembu Jantan tu kerap naik turun Bangunan Bank Rakyat tahun lepas.

hahaha... gua ada ceritanya tapi gua tak mau cerita pasal tak memberikan keuntungan pada gua, ahli politik lain laaa... diorang ada masyuuuukkkk... gua takda masyukkk... so... pi mampuih laaa..., tolong kasi simpan Bapak Lembu, Mami Lembu anak beranak 30 tahun kat Simpang Renggam.. pasal songlap duit rakyat buat belanja beli harta peribadi.... hahaha...

Rafizi PKR tak mau pi korek cerita kat Bank Rakyat pulak ke...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP