IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lakonan Mami Hindustan... hahahaha...!!!!

>> Sunday, March 11, 2012

Perghhhh.... kat sebelah utara nih hujan sekejap berenti... sekejap hujan sekejap berenti... semua aktiviti pun terencat... lastly dok melepak dalam rumah sambil melayan anak2 buah sepupu sepapat yang mana ada... hehehe...

Kebetulan pulak rumah Pak Jang gua nih takda kuali astro... jadi melopong layan TV1,2 dan 3 jelah... jadi bingai di buatnya... hahahaha... baru gua tau macamana mentaliti orang2 kampung apabila setiap hari disogok dengan laporan daripada TV penchachai tuuu.... hahahaha....

Yang gua nak kaitkan kat sini adalah citer nih tipu ke betul... gua pun tak tau, pasal TV-TV penchachai tu selalu melaporkan berita tipu jer.... sepanjang masa sepanjang tahun selagi barisan nasional memerintah... hahahaha...

Pukul 6pm tadi, akibat keboringan teramat sangat..., gua dah termenonton berita TV 3 suku berkaitan mami lembu buat perasmian di Majlis Jalinan Mesra kat negeri mana wa puchitau.... hahahaha... dalam ucapannya dia sebutkan akan letak jawatan Menteri bulan depan... perghhhh....

Alhamdulillah.... tumbang dah sekoq lembu, tapi dia tak lepaskan jawatan Ketua Mak2 Lembu SeMalaysia... hahahaha... part mengekalkan jawatan Mami Lembu SeMalaysia itu dia punya pasal... itu urusan parti yang dah busuk sampai ke ususnya dan tiada kena mengena dengan gua... hahahaha...

Yang penting sekali, desakan demi desakan minta mami lembu nih berambus akhirnya berjaya jugak, bukannya masih mengekalkan jawatan dengan muka yang bertampal kulit babi 44 inci... hahahaha... bukankah itu amalan dan standard Menteri2 di Malaysia... muakakakakaaaa....

Persoalannya..., kenapa Mami Lembu nak tunggu sampai bulan depan dan tamat tarikh senatorship dia..., kenapa bukan semalam ke... hari ini ke... atau esok jer.. dia berambus... hahaha.. itu satu hal..., lagi banyak hal... bila gang satu parti dengan mak lembu ni dah boleh baca game mak lembu hahaha... mamat tu kata mak lembu nih pelakon hindustan beb.... hahahaha...


walllallaaweeeeiiii.... itu arab habshee macam tak tau la pulak... puak2 mamak nih memang terer dalam bab berlakon... tengok jelah lakonan ayaq mata mamak mahatet kerala dengan terompahnya... menangis beriya-iya... sampai nenek pidah pun nak peluk dia kalau boleh... inikan pulak anak didik dia si Juhi Cakrawala Mami Lembu Penang.. Ayat tak bleh blah bila arab habshee kata...;
"Dia nak tunjuk glamour kot supaya esok ada Wanita yang datang menangis, merayu pada dia supaya jangan letak jawatan.

"Saya bersyukur dia nak berhenti, tetapi kecewa kerana dia nak berhenti bila tamat tempoh senator. Saya tak faham kenapa. Ini menunjukkan dia tidak komitmen dan tidak berintegriti kepada parti," katanya.

"Kalau saya jadi dia, saya akan berhenti serta merta." - mkini.
hahahaha.... kalau dah gang sendiri boleh cakap macam tuuuu... sendiri mau ingat laaaaa...!!!! haaaaa... kenapa gua tempek muka pelakon hindustan nih... hahahaha....

Sebabnya... muka dalam gambar nih ada aura tersendiri.... walaupun muka dalam gambar dengan mami lembu ada kaitan darah sebagai pelakon hindustan, dan juga kaitan satu negara dolu-dolu... hahahaha...

Tapi muka dalam gambar tuuuu... aaahhhh... tergoda beb..., bukannya macam muka mami lembu... aahhhh... wooiiii.... baldi gua mana nih.... uuuuweeeekkkk... uuuweeekkkk...... muakakakaaaa...!!!!

Apa2 pun... mami lembu nak resign ke.. nak bunuh diri ke... nak berlakon hindustan kejadah haramjadah kepala bana dia laaaaa... gua tak mau ambik pot... pi mampus dengan dia punya hal...

Yang gua mau tau... rampas semua harta dia dalam negara dan luar negara, suruh mami lembu pulangkan balik duit rakyat RM250 juta... without prejudice.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP