IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Keluarga Ini "Keturunan Iblis".. hahahaha...!!!!

>> Friday, March 23, 2012


Ini bapaknya.... dah memang celaka sejak dulu kini dan mungkin selamanya jika tak bertaubat... hahahaha..., mangkuk ayun celaka nih... anak sendiri pun tak boleh nak jaga, inikan pulak diberikan tugas jaga parlimen... patut la hancur... intitusi berparlimen dalam negara nih.... hahahaha...


Ini anaknya.... dah bapaknya macam celaka... apatah lagi anaknya... memang celaka tahap gaban jelah..., dia ingat dia anak menteri... negara nih bapak dia punya lahhhh... bangsat punya muka celaka nih... hahahaha...

Anak dengan Bapak... sama jer... celaka wal bangang...!!!! Kecik2 tak nak mampus dah tua bangka menyusahkan masyarakat....!!!!

Tapi gua berani kompom laaaa...., kes macam nih Polis akan buat senyap jer...., mana Polis berani ambik tindakan beb... berani sentuh anak Menteri.... jangan cari pasal laaaa.... hahahaha...

Habis kuat pun tak nak tunjuk sikap Polis berat sebelah..., akan di panggilnya budak celaka haramjadah tu sembang2 dalam balai sambil hisap cigar... lepas tuuuu... sendiri mau ingat laaaa...!!!!

Cuba kena kat orang awam macam kita nih.... mau senak perut kena pelupuh upside down, lepas tu masuk mahkamah kena hukuman penjara. Samalah macam anak orang kayangan yang buat hal (bergaduh) dalam HardRock.... apa cerita beb...!!!!

Budak haramjadah anak Menteri celaka nih, kalau jumpa kat luar... gua cadangkan kasi pelupuh penerajang cow.. cow... lepas tu campak dalam sungai klang... baru dia ada akai kot.... celaka haramjadah nih ingat dia anak menteri boleh suka2 jer.. belasah orang awam... kerek tak bertempat...!!!!

Ada sepotong hadis Rasulullah, "jika puteriku Fatimah mencuri sekalipun, akan ku potong tangannya". Daripada hadis ini, gua ambil dari sudut ketegasan Rasulullah melaksanakan undang2 perintah hukuman dari Allah. Kerana undang2 tidak mengenal lu anak siapa, hatta anak kepada kekasih Allah sendiri.

Tetapi Menteri Malaysia nih, diorang yang buat undang2 diorang sendiri kowtim/langgar undang2 tersebut, macam contoh kes si haramjadah budak celaka anak menteri nih.. lu orang baca link di Malaysiakini, macamana diorang kowtim... hahahaha...
Pengurusan kondominium itu juga dikatakan sedang menghadapi tekanan supaya ‘menutup’ kejadian itu kerana firma-firma keselamatan bergantung kepada kelulusan kerajaan persekutuan untuk memperbaharui lesen operasi mereka.
Kena pada anak orang..., Menteri akan kata "kita kena patuh pada undang2...", kena pada anak sendiri... hehehehe... "tak boleh kowtim ke..."... menyalahgunakan kuasa sebagai Menteri untuk kepentingan peribadi... betul2 cibai wa cakap luuuu...!!!!

Part tak bleh blah... budak haramjadah tu bawak Porche tuuuu... banyaknya duit Bapak dia...??? Patut laaaa... Bapak dia takut nak istiharkan harta... duit permit teksi tahun 90an dolu2 tu tak habis makan lagi tuuuu.... muakakakakaaaaa...

Ini barulah boleh di katakan si "Nazri nih dan anak2nya Keturunan Iblis"... muakakakakaaaaa...!!!!

6 IkutSukaLu...::

Johor Born Friday, March 23, 2012 9:57:00 PM  

Itu baru anak sorang mentri bro kena yang lain lagi sialan.

Anonymous,  Friday, March 23, 2012 11:02:00 PM  

Tengok muka bpknya pun dah sebiji sama dgn muka iblis siapa lg pengikutnya klau bukan si setan anaknya sendiri

opisboi Saturday, March 24, 2012 7:06:00 AM  

buang kes.....buang masa..buang bateri

Anonymous,  Saturday, March 24, 2012 2:19:00 PM  

Barua punya anak menteri ni...dah berlagak dengan duit keringat RAKYAT lagi mau hantam orang.

Weiii...hidup adalah roda ianya akan berputar, bila sampai masa putarannya nanti lu akan rasa sepertimana RAKYAT rasakan.

Waris,  Saturday, March 24, 2012 2:23:00 PM  

Anak tak baca bismillah... dia pun tak hingin rasanya masuk balai polis yg macam kandang kambing tu.

Anonymous,  Sunday, March 25, 2012 1:03:00 AM  

Kalau bapak dia tak jadik menteri Mmg rokok pun tak dapat nak isap la... Lancau punye Budak berlagak tu bior la Atas usaha sendiri sial... Siap ade bodyguard... Nanti masuk kubur bawak sekali dgn keta dgn ko punye bodyguard... Mmg CIBAI TAHAP LAKHANAT LU MAT...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP