IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jenis Manusia Pundek...!!!!

>> Saturday, March 10, 2012


Lu orang tengok gambar nih.... ntah apa yang jakun dan kelakar la kat polis2 tu... tak pernah tengok orang Solat kot... (itu dari persepsi Setan gua laaa...) hahahaha...

Dari perseosi Malaikat pulak, diorang gelak2 tu sebab kelakar bercerita pasal cerita kartun Boboiboy... hahahaha...


Yang dalam gambar ni pulak... lu orang cari jelah kat mana kelakarnya..., yang ni gua bantai gelak guling2 beb..., jangan kata dari persepsi Setan... memang sah lunyai betina nih nanti..., tapi dari persepsi Malaikat gua mengatakan cun wooooooo... bulu kening minah nih... hahahahhaaaa.....



Gambar ni pulak... dah tak larat nak gelak beb... gambar tu layak buat tampal dinding jamban kampung jer... hahahaha....

Banyak laaa... dia punya Mandat... dah lebih 50 tahun memerintah macam cibai, tak cukup2 lagi ke dengan Mandat yang di beri.... lagi mau Mandat.... hehehehe... Pundek mau kaaa...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP