IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hinanya... Anjing Tumbuh Tanduk...!!!!

>> Friday, March 23, 2012

Gua dah bagitau lu orang, bangsa bnporno nih jenis ada otak tapi takda akal... macam binatang jugak laaaa... ada otak dan tak berakal..., isu bakar bendera pun nak kecoh... klik sini kalau mau tau...

Kat bawah ni... gua petik dari Tukar Tiub, yang mana lebih hina...???? Bakar bendera atau balut buah..????


Apakah ini satu Penghinaan....????

Muakakakakakaaaaaa....!!!!  Nanti gua repot sama samseng2 bnporno... lu orang hina Bendera bnporno... ekkkkk... muakakakakaaaaa....!!!!

Woooooo.... takut woooooo.... takut nanti kena cepuk dengan Baharom Jalan Kebun pasal hina Bendera bnporno..... kah.... kah....kah....!!!!


Apa dah jadi dengan samseng Jalan Kebun nih... dah masuk balai ke... atau masih terlepas bebas...???? Cuba tanya2 sikit.... Polis buat kerja ke tidak...???... ke tak cukup anggota nak pi cekup si Baharom dan samseng2 bnporno tuuu... hahahaha.... takpun Polis takut kena cepuk dengan samseng bnporno nih... hahahaha....

Atau Polis nak tunggu Anjing tumbuh Tanduk baru nak bertindak.... ishhh... ishhh... ishhhh... !!!!

4 IkutSukaLu...::

Johor Born Friday, March 23, 2012 4:21:00 PM  

Da mmag bn tu hina bro, nak wat camne,

MOH KEMBARA Friday, March 23, 2012 6:07:00 PM  

Salam Yob,

Sangat kreatif tukang kebun tu, mempergunakan harta gomen sebaik mungkin, tak membazir! Masak tak buah tu?

omaq,  Friday, March 23, 2012 7:45:00 PM  

bro...ari ni khutbah kat masjid HKL bab baiknya ababg-abang POLIS...Tok khatib siap bagi warning jangan hina kerja POLIS yang mulia tuh....kahkahkah...

Hanz Newman Friday, March 23, 2012 10:14:00 PM  

Hehe.. masak ker tak buah dalam sarung bendera BN tu subjektif sikit. Cepat atau lambat saja ia tetap akan masak juga kot.

TAPI yg pasti tuan punya kebun, pokok buah tu (atau peneroka?) lepas berita@gambar bendera BN "jadi bahan/mangsa" tu tersebar, dia pasti MASAK la pasni dengan makian, ugutan orang UMno dalam jentera kerajaan - projek itu ini tak dapat dah, peruntukan baja, anak benih bagai, mintak maaf la boh layan. Adat la kaedah balas-dendam ni dah berdarah daging dalam orang UMno. Norm!

Ingat semua! Bendera BN simbol dacing walau dinaik & diturunkan darjatnya sampai jadi bahan balut buah, kira ok jugak tu. Koman-2 bendera BN tu saja la berani bertanding dalam PRU selama hari ni. Bendera UmNO ada berani? Haram tak pernah! Turun la kalu berani. Ketuanan Melayu konon.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP