IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Desak Peguam Negara Letak Jawatan.

>> Friday, March 30, 2012

Dalam pada itu, Mohd Shukri, yang juga ahli panel, menyangkal persepsi masyarakat bahawa SPRM hari ini hanya berani menangkap ikan bilis dan bukan jerung besar.

Mohd Shukri berkata SPRM hanya diberi kuasa menyiasat manakala pendakwaan mahkamah pada tangan Peguam Negara.

“Dalam kes-kes yang kita cadangkan kepada peguam negara pada pandangan kita ada kes tetapi pada dia tak cukup bukti.

“Nak dakwa macamana, kita tak ada kuasa untuk dakwa. Kita cuma siasat sahaja, kuasa pemutus untuk mendakwa tertuduh terletak pada Peguam Negara.

“Kalau nak ikutkan, memanglah saya dan pegawai-pegawai nak dakwa mereka ini,” ujar beliau.

Sumber rembat dari sini.
Daripada tepek muka Gani Patail, lebih baik tepek muka awek nih... sedap mata memandang... hahaha... sapa nak berkenalan... ayam golek 3 ekor...

Bersandarkan kepada kenyataan dari sumber di atas tu, gua mohon maaf kepada gang2 dalam SPRM kerana selama ini gua maki hamun lu orang sebagai Anjing umporno... hahahaha...

Tapi walau apa pun sifat prejudis gua tetap ada jugak beb... muakakakaka.... sendiri mau ingat laaaa... selagi bn/umporno berkuasa tiada yang mustahil berlaku dalam negara ini.

Jika benar seperti yang dinyatakan, dan dari pelbagai dakwaan lagi yang melibatkan si anak haramjadah yabng bernama Gani Patail tu... eloklah disingkirkan dari memegang jawatan Peguam Negara.

Ini bukanlah kenyataan pertama yang melibatkan Peguam Negara terlibat dalam pelbagai penyelewengan kuasa tetapi banyak dah... cumanya Perdana Menteri Malaysia nih lembab macam siput babi untuk ambil tindakan seperti mana yang berlaku kepada Mami Lembu yang dah hadiahkan Apartment di Kazakhstan kepada anak PM... hahaha... terhutang body youuuu....!!!! hahahaha...

So... sudah tiba masanya rakyat mendesak supaya Gani Patail sialan tu supaya letak jawatan dan berambus pi mampus.... dia nih memang celaka sejak dulu lagi. Gua tengok muka dia pun naik menyampah beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP