IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betina Mulut Garit...???

>> Tuesday, March 13, 2012

Tu dia aiihhh... ni si minah karan mana pulak dah yang tak tau mai dari mana cerok tiba2 suruh TGNA letak jawatan pasai isu menantu dia.... hahahaha...

Perghhhh... baru dua tiga hari nih gua melepak di Kedah, gua kena speaking utara beb... kalau tidak nanti puak2 Kedah boh penerajang kat gua... halau balik KL... mampuihhhhh... hahahaha...

Berbalik pada al-kisah si minah karan yang tak ketahuan punca nih... gua rasa telaga dia nih dah kering kot... pasai tu sasau tak ketahuan punca... yang dia sibuk dok suruh TGNA letak jawatan pasai apa...??? umporno suruh si minah karan ni jadi jurucakap depa kaaa...???

TV3 suku pulak cukup syioookkk... dengan berita2 macam nih.. cekap dan pantas masuk Buletin Utama depa... macam haramjadah... harap2 gempa bumi laaa.. bangunan Sri Pentas tuuuu... biaq mampuih Penerbit Buletin Utama kaki propaganda dan subahat penyebar fitnah tu... 

Kalau TGNA dengan isu Menantu dia hang suruh letak jawatan, yang si Mami Lembu dengan isu Lembu Jantan dia awat hang tak sebut pun...., yang si Rosmah Mansor dengan isu laki dia kaki shopping kaki perabih duit Kerajaan awat hang tak suruh letak jawatan.., Isu Najib Razak bagi tanah TUDM Sungai Besi kepada anak cina kawan laki dia awat hang tak mengelupor membantah...!!!!

 Jikalau ikut title jawatan sebagai Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), perghhh... bila dengar sebagai Pengarah dah tentu orang pikiaq dia nih cerdik.... tapi la ni sebaliknya pulak, bangang terlampau wa cakap luuuu.... hahahaha...

Bangang jugak minah karan nih.... mau gua sumbat mulut horizontal dengan mulut vertical dia dengan terung gergasi... baru ada akai kot untuk pikiaq...., takan dia tak boleh pikiaq yang Mami Lembu cuba perbodohkan 1Malaysia kononnya letak jawatan... piiiraaahhhh... letak jawatan kepala bana dia.... tarikh 8 April 2012 tarikh tamat Mami Lembu jadi Senator laaaa...., kalau minah karan berlengaih nih cerdik sangat suruh laaa... Mami Lembu tu letak jawatan sebagai Ketua Wanita Lembu 1Malaysia.

Ada jugak makhluk yang sanggup membodohkan diri demi umporno yang dah nak mampuih tuuuu....!!!!


Gua agak2 laaaa... minah karan nih mengucap syahadah pun gagap beb... baca fatihah ntah tau ka tidak wa puchitau.... hahahaha... ada ka patut samakan TGNA dengan Ayah Pin.... hahahaha... apasal bodoh terlampau minah nih... ntah2 dia nih dah minum ayaq susu basuh kaki Ayah Pin kot... muakakakakaaaa....

Nih... gua nak tanya sapa pulak yang pandai2 pi bagi gelaran Ostazah kat mulut minah karan nih... pi tukaq boh nama minah garit lagi baguih laaaaa...., hangpa toksah dok buat permain dengan gelaran ostazah oooiiii.... satgi Mashitah keluaq patwa baru hangpa tau..., menghina institusi ostad/ostazah.... muakakakaaaa....

Tapi takpa laaaa.... Ostazah Piraaahana ooiii... dah dekat2 nak PRU nih macam2 adaaaa.... semua pelakon pelbagai spesies keluaran umporno akan keluaq dari dalam kuboq, dari belakang lorong, dari sarang pelacur, hat bawak mai dari India pun adaaa.... hahahaha... sapa lagi kalau bukan spesies mamak umporno... kah...kah...kah....

Hahahaha... kita pakat tunggu ramai2 skrip dan wayang pelakon2 jalang dan sundal yang di pungut oleh umporno melakonkan watak masing2 sempena PRU-13 akan datang tak lama lagi....

Yang pasti sundal2 dan jalang2 upahan umporno nih.... akan melatop glamouresss sebelum PRU... lepas PRU muka depa pun tak nampak dah.... kembali kepada aktiviti asal depa.. hahahaha....

Kalau lu orang tak percaya, tunggu dan lihat sempena PRU-13 kali ini, pasti pelakon sundal dibawah nih akan di import khas oleh umporno untuk melakonkan watak pengakuan pernah tidoq dengan Tuan Guru Haji Hadi, tak pun Lim Kit Siang, ooppsss... Karpal Singh tak logik.... eerrr... Lim Guan Eng boleh kot... paling di geruni oleh umporno.... Anwar Brahim laaaa.... akan jadi mangsa sensasi.... hahahaha...


Yang pasti kita bagi ABU kat depa.... kah...kah...kah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP