IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berita Hancing...!!!!

>> Thursday, March 15, 2012

Adussssss.....!!!!

Lu jangan bikin gua ketawa pagi2 buta nih boleh takkkk...., lu pergi kelentong mamat/minah sapu sampah kat jalan masuk Bukit Aman jelah...

Tak pun lu pi kelentong Pak Pacak yang terpacak kat setiap pintu Balai Polis beb.... muakakakakaaaa...

Apa punya hancing la lu punya statement nih..., lu orang layan jelah kat sini...

Gua nak cari sarapan pagi dulu..., lebih baik isi perut sambil layan rock kat bawah tu.... daripada layan cerita haprak Ketua Penipu Negara nih... hahahaha...



Nota: Kalau nak tau betul atau tidak angka yang KPN tu bagi, lu orang pi rayau setiap balai polis dalam Selangor kemudian lu orang kira dalam setiap balai ada berapa ramai anggota yang perut diorang buncit/boroi... hahahaha...

Gua rasa dalam Selangor jer... dah lebih dari seribu wa cakap luuuu... ini kan pulak 1Malaysia... wakakakakaaaaa.....!!!!

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, March 15, 2012 10:21:00 AM  

Aku nak share satu novel,tajuknya "dendam".hasil karya mantan ahli parlimen bn@umno.dato affifudin omar.dlm novel tu yg ada di pasaran sejak setahun yg lalu,penulis secara nyata bercerita kisah polis dan ketua polis di dlm tulisan beliau.ketua polis yg diberi nama watak rahim musa.aku tak dapat apa apa komisyen krn rekomen novel ni.tapi bagus untuk dibaca

Waris,  Thursday, March 15, 2012 12:17:00 PM  

Demam kot mamat tu? Sebab tu cakap terbalik. Atau pun dia bercakap depan abang long dan ayahanda pekida melayu spesis paling bangang tu kot? Fakta sebenarnya 99% bukan 1%... Kah kah kah sakit perut aku gelak mcm tgk cerita mr bean

Unknown Thursday, March 15, 2012 8:10:00 PM  

1 % SAHAJA .. blow me down!! mati hisup semula pun gua tak caya. Ciput saja tu yg terlibat rasuah.

Oh kut ada nama lain selain rasuah jadi tak heran la the figure was 1% saja anggota PDRM rasuah. Politik wang? Saman/Kompaun? Duit tabung Tranformasi kerajaan? Duit kopi? Duit suap selesai luar? Apa ya?

Nampak macam tak rasuah sebab nama lain... tapi SAMA saja la tu. RASUAH jugak.

Orang atas kat Bukit Aman pun ada gak rasuah... Lagi bangsat, Bapak segala rasuah..rasuah kaw-kaw pulak tu! Ciput tak main la.

tapi ramai orang busines tahu hal ni. Sapa terlibat? Sorok, kaver line demi agenda kepentingan bersama. Diorang masih boleh nafi tuduhan dengan sumpah laknat macam saranan pimpinan UMNO tu .. "Sumpah, tu bukan saya" like... haha! WtH!

Akusayangmalaysia,  Thursday, March 15, 2012 8:51:00 PM  

Slm bakal pengantin(ngamukla pramugari lu satgi hehehe)
Asal nmpk polis,mesti standby duit kopi.persepsi yg dah berkurun n jd adat tradisi dah. kalo kt utara nu polis cari mkn time musim kerat padi la.masyukkk..x gitu bakal pengantin?

bunbinban,  Thursday, March 15, 2012 11:21:00 PM  

hahaha...sepanjang gua kena tahan dek polis, belum pernah gua tidak di 'nasihatkan' utk belanja kopi hahaha. Tapi gua ada prinsip bro, kalau gua salah, gua suh saman je. Tapi biasanya, gua terlepas bila gua mati2 kata gua takde duit nak belanja kopi....hahaha...duit kopi bkn rasuah bro sbb ada akad...hahaha halal ha halal ha.....hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP