IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ustaz Badrulamin... Ustaz Celaka Tuuuu... hahahaha...!!!!

>> Saturday, February 25, 2012

Dari siang tadi gua dok memerhati jer... kalau2 ada blog2 PR nak ulas isu Ustaz Badrulamin - PKR kena tangkap khalwat di Kuantan tapi yieeeeleeekkkk... wa cakap lu.., ada la satu dua blog... hahahaha.. apasal senyap gang2 PKR semua...???

Seorang pemimpin kanan PKR didakwa ditangkap berdua-duaan dipercayai bersama wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok awal pagi tadi.

Pemimpin itu diserbu pegawai penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi di bilik hotel berkenaan.
Kah... kah...kah...., al-punah wal ghuyupppp... wa cakap luuuu.... ntah benar atau tidak wa pu cer thau.... sebab gua takda dan tak terlibat masa serbuan di buat... muakakakaka...

Khabarnya seperti dilaporkan di atas tu laaa... seorang Ustaz PKR... muakakakakaaa... Ustaz pun bernafsu jugak beb, hahahaha.... gua tak tahan nak terkentut nih... pandai2 lu oranglah menafsirkannya kenapa selama ini gua selalu katakan "Ulama ada yang baik ada yang jahat"... taraf Ulama pun ada ruang2 terkantoi... apatah lagi yang bergelar "Ustaz/Ustazah".

Jadi tak perlulah tengok mat rock yang berambut panjang jadi Imam, lu orang pandang sinis.... kononnya itu begini, sedangkan Ustaz berjubah dengan hafalan ayat2 al-qurannya... perghhhh... berlagu meruntun jiwa...bila bab ceramah suruh orang itu.. ini... control nafsu, sabar... blaa... blaa.. blaaa... tapi sendiri pun buruk lantak, mata duitan, bab nafsu... mengalahkan kuda... muakakakakaaaa...

Walaupun dari smsnya menafikan.... tapi apa kejadahnya seorang Ustaz pergi menasihatkan seorang pompuan pada jam 3 pagi dalam keadaan berdua-duaaaaan.... muakakakaka.... weiiii... pergi kencing budak tadika laaaaaa...

Takan masa belajar agama dulu Ustaz tu tertinggal subjek "Bahaya Fitnah".... bangang punya Ustaz... kah...kah...kah....


Semasa buat posting nih... gua dah tepek muka Ustaz tu kat sini. Memandangkan gua memang benci dengan perangai puak2 bangang nih... jadi gua tepekkan gambar lembu jelah.. sebab lembu pun berbini ramai jugak macam Ustaz tuuuu.... walau muka lembu tak hensem tapi lebih mulia daripada seorang ustaz yang masuk bilik pompuan jam 3 pagi untuk berdua-duaaaaaannnnn...... dengan alasan nak bagi nasihat... punyalah bodoh.. bangang... tolol.... punya alasan... kih...kih....kih......!!!!

Jika berita ini benar, dan ianya adalah Ustaz yang dimaksudkan, gua hanya nak pesan satu jer.. kat sini kepada puak2 PR... supaya tak payah la nak backing Ustaz PKR tuuuu... kononnya ianya satu perangkap ke... perkara tu dah dirancang lah.. dan pelbagai lagi... sebabnya alasan penafian sms dia sendiri menunjukkan dianya sememangnya BODOH melantun-lantun.... hahahaha... belajar ugama sama tinggi dengan Harusanasini.... subjek "Bahaya Fitnah" pun tak tau...

hahahaha... jam 3 pagi dan berdua-duaaaannnn... hanya nak bagi nasihat... ooooppppsss... nak terkentut lagi nih....!!!! hahahaha..

Kesimpulannya, ahli politik nih bukan boleh dipercayai 110%. Lepas tu jangan mudah percaya dengan makhluk yang berpakaian Jubah, Berserban dan Berlagak Alim.... (walau pakaian tu sunnah Rasulullah, tapi ianya telah diekspoitasi oleh golongan ahli agama kerana hati diorang ada penyakit beb...), dan lagi jangan mudah mengelarkan orang yang berpakaian sebegitu dengan gelaran Ustaz/Ustazah... kerana silap haribulan kena kencing dengan diorang... hahahaha...

Ustaz Badrul Amin.... kah..kah...kah.... macam pundek wal celaka punya Ustaz....!!!! Dulu budak bahagian penerangan PKR ntah apa kenama menatang tu PIKOM ke... PEKOM ke... KOM-KOM ke... gua tak ambik port lansung lah pasal PKR nih... orang suruh buat kerja... si Ustaz nih pi merendek sampai jadi bini dia... hahahaha....!!!!

Sekarang nih dah masuk umur nak mampus pun kote masih berkelewaq lagiiiii....!!!! Patut laaa... bangsa asing semakin galak dok menghina Nabi macam2 pasal isu seks nih.... sebab yang mengaku warisatul haramjadah macam Ustaz2 beginilah puncanya....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP