IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar dan pasar, bahasa jalanan yang biadap berserta makian hamun. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda di nasihatkan supaya blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan, melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tajuk Utama Utusan Malaysia Hari Ini...!!!!

>> Sunday, February 26, 2012

Tajuk Berita Utama Utusan Seks hari ini ialah "Ustaz Badrulamin Beri Nasihat Pada Isteri Orang Jam 3.00pagi".

Lepas tu satu persatu kepimpinan PKR akan bagi kenyataan bla.. bla.. bla... salah satu dari kenyataannya berbunyi;

" Ini adalah angkara konspirasi dan perancangan jahat BN/UMNO untuk menjatuhkan kepimpinan PKR serta merosakkan imej Ustaz. Badrulamin"

hahahaha... boleh ke macam tuuuu....????

Makcik/Pakcik Felda pun baca..... perghhhhh....berita sensasi beb...
Kedai kopi pun bergegar.... jadi bahan sampai PRU-13...
Rakyat pun sentap.... betul laaaa... PKR nih tak boleh pakai aarrr....
Blogger umnoporno raya hindu laaa... jawapnya... hahahaha...


Laporan akhbar;
"ditangkap kerana dipercayai berdua-duaan bersama seorang wanita, isteri orang di sebuah hotel di Balok dekat sini, awal pagi tadi. Pasangan itu diserbu pegawai penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi." - Sinar Hairan

Penafian;
Ustaz Badrol Amin telah menafikan dengan smsnya berbunyi:

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
So... apa barang ente nasihat suruh pulang semula kepada suaminya pada jam 3.00 pagi dalam keadaaan berduaan... itu time orang buat tahajud laaaa.... part tu memang tak bleh blahhhh....!!!! , kot yea pun nak bagi nasihat kat bini orang tuuuu.. bawak laaa.. dua tiga orang sebagai peneman atau saksi, jadi tak timbul isu kena tangkap dan fitnah...

Ok...lah.... lu orang buatlah kajian sendiri bersandarkan maklumat penangkapan dan penafian, di mana logiknya kes itu..., kalau Ustaz Badrulamin rasa tak bersalah saman jelah Sinar Harian tuuuu... kita tungguuuuuu... siapa benar siapa salah...!!! Setakat buat penafian bangang macam tuuuu... anak gua pun boleh beb...!!!!

Takan lah sorang Ustaz tak tahu perkara2 yang boleh mendatangkan fitnah "Bahaya Fitnah"... lembab nak mampussss.....

Hari ini hari Ahad, mertua gua nak datang rumah... so gua nak pi pasar dan selesaikan segala urusan terlebih dahulu, lepas tu gua nak sambung tidoq sebab...

Malam ni jam 3.00 pagi gua nak pi ketok pintu hotel bini orang nak bagi nasihat apa yang patut... hahahaha.... lu orang tak payah menyemak laaaa... gua pergi sorang2 jer... harap2 lineclear.... muakakakakaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP