IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perghhh... Bayang Allah Konon...???... hahahaha...!!!!

>> Wednesday, February 22, 2012

Terus terang gua katakan gua tak pernah jumpa lagi ayat, hadis atau dalil seperti yang orang bawah tu sebutkan.., gua mengaku gua jahil dan kalau ada sesiapa yang pandai sesangat tolong aarrr... buktikan dari surah apa..??? ayat keberapa...??? atau hadis mana...???, diriwayatkan oleh siapa...??? gua konpius nih... dengan laporan dari Malaysiakini... hahahahaha....

Perjuangan untuk mempertahankan raja juga dianjurkan oleh Nabi Muhammad melalui sabda baginda bahawa "raja itu adalah bayang Allah di bumi ini." - Malaysiakini.

Itu adalah apa yang diperkatakan oleh makhluk gambar di atas tuuuu... yessss... jika benar dari Nabi... gua angkat tangan surrender beb... gua tak berani menafikan apa yang Baginda Nabi Muhammad SAW sabdakan... gua mohon pencerahan disini.... noktah..

Persoalannya di sini..., mengikut tajuk yeaaa... secara pemikiran bodoh kanak2 riang, adakah Mufti yang tinggi ilmu agamanya dan hafal segala hadis itu faham Raja yang sebagaimana wajib dihormati dan dipertahankan...??? Nak jugak tanya dengan Harusanasini... Raja yang sebagaimana..???....hahaha...

Adakah Raja yang mengizinkan tanah negerinya menjadi Pusat Judi tersohor di Asia wajib di hormati...
Adakah Raja yang gagal menegakkan agama Islam dalam negerinya dan ahli keluarganya wajib dihormati...
Adakah Raja yang banyak buat maksiat dan melanggar hukum hakam Allah wajib dipertahankan...

Firaun2 zaman para Nabi dulu pun Raja jugak beb.... adakah diorang pun "Bayang Allah" juga.... adussss.... Harusanasini bikin lawak sengal laaaaa.... membodohkan orang JATI jahil yang sememangnya sudah jahil....!!!! Logik kaaa... Allah memusnahkan BayangNYA (baca Firaun2 yang dimusnahkan oleh Allah) di muka bumi ini... kah...kah....kah....

Adakah...??? Adakah..??? Adakah...???
Banyak lagi persoalan "Adakah Raja yang seperti ???" jika nak disenaraikan, tetapi sendiri mau ingatlah.

Sesiapa yang ada teloq dalam negara yang sensitif pasal isu Raja2 nih... kalau berani tolong laaa... senaraikan lagi apa yang patut dan tak patut dengan "Bayang Allah" nih.... hahahaha...

Alasan gua tak mau sambung senarai tu sebab duit gua masih tak cukup lima puluh lima sen suku untuk genabkan 2juta hengget..., kalau tidak setakat nak membangsatkan diri kat Kemunting tu tarak hal beb... sebab nasib anak bini makbapak gua dah terbela beb...

Lagipun buat apa gua nak jadi bangang dengan isu2 bodoh pasal raja2 nih..., kalau di depan MAHARAJA segala RAJA di Padang Mahsyar nanti gua berani beb... akan gua cungkil... akan gua tuntut apa yang patut dengan peranan "Bayang Allah Di Mukabumi nih..."... pasal kat sana nanti... hakimNYA Adil dan Saksama.... rasuah2... KY Jelly... bodek2, peras ugut semuanya bolayan beb.... hahahaha...

Alasan keduanya..., sebab gua tak nak menyusahkan puak2 LEMBU bersongkok tinggi untuk ambik cuti emergency, mengabaikan rumahtangga diorang dengan buat khemah depan balai polis 7 hari 7 malam hanya semata-mata nak mengadu domba buat repot macam haramjadah... kah...kah...kah.... sebabnya bab bodek dan jilat pungkoq raja2 nih... puak2 keparat haramjadah samseng songkok tinggi nih tetap JUARA dari dulu, kini dan selamanya... muakakakakaaaa....!!!! Juara Bodek dan Juara Derhaka pada Raja2 dan Sultan....!!!

Berbalik kepada Mufti Harusanasini.... lain kali kalau nak mengajar ilmu tuuuu... biarlah ajar sampai habis beb... jangan ajar suku-suku jer... jangan mengambil kesempatan pergunakan Islam dan menjual nama Nabi kerana jawatan beb...

Mufti Harusanasini pasti faham bebenor dengan hadis Nabi yang inikan “Wahai manusia! Sesungguhnya tuhan kamu sama, bapa kamu sama (Adam). Ketahuilah! Tiada kelebihan orang arab ke atas ‘ajam (yang bukan arab), atau ‘ajam ke atas arab, atau yang berkulit merah ke atas yang berkulit hitam, atau yang berkulit hitam ke atas yang berkulit merah melainkan ketakwaan (Riwayat Ahmad dan al-Baihaqi, dinilai Hasan oleh al-Albani)”

Waspada dan ingatlah wahai tuan mufti yang bijaksanasini bahawa Nabi juga bersabda "Barangsiapa yang menyebutkan sesuatu dariku sedangkan aku tidak pernah menyebutnya, maka dia telah menempah tempatnya didalam neraka." - H/R al-Bukhari (no.109).

Yang penting sekali... dengan ilmu yang ada tu... janganlah membodohkan dan membengongkan melayu islam di Malaysia nih... dengan "Mencandukan ugama untuk Menipu Rakyat" kerana kebanyakkannya melayu bangsa umnoporno dan ramai lagi Melayu Malaysia nih spesies Islam Baka dan Islam Hinduisme yang masih tak paham2 apa yang dimaksudkan dengan ISLAM yang sebenarnya.

Sedangkan Menteri Agama pun boleh kantoi... inikan pulak yang bukan berjenama Menteri... hahahaha... gua lagi respeks sama Muallaf yang baru peluk agama islam..., diorang lebih Islam dan tawadhuk daripada melayu spesies Islam Baka atau Islam Hinduisme nih.... terutama sekali melayu dari bangsa umnoporno yang mengaku beragama islam.... contoh macam melayu gambar bawah nih... hahahaha...!!!!

Adakah gambar itu juga membuktikan Akidah yang diperjuangkan dalam Islam...??? Lebih baik Hasan Ali dan Harusanasini perbetulkan terlebih dahulu Akidah puak2 melayu kat atas. Kerana puak2 gerombolan yang berjenama UMNO itulah menjadi punca utama hancurnya Akidah Umat Islam Melayu di negara ini sepanjang 54 tahun memerintah...!!!!

Itulah hasil pemerintahan umno selama ini..., lagipun bukannya semua orang Melayu yang ada hari ini mengamalkan ajaran Islam.., apa mau kaluttttt.... apa mau kecoh.... pasal akidah nih... sendiri bikin sendiri sentap... muakakakakaaaa...!!!!

Kesimpulannya di sini, jadilah Insan dan umat Islam yang berilmu, supaya tidak mudah terpedaya dengan makhluk2 yang menjual agama demi politik dan takut kepada pemerintah seperti yang sedia ada sekarang ini. Pegang dan yakinlah pada AL-QURAN dan SUNNAH... insyallah takan terbabas punyeeaarrr... sampai bila2 pun. 
Nota: Kat bahagian atas tu... gua pertikaikan pasal Raja Nong Chik... takda kena mengena dengan Raja2 Melayu. Raja2 Melayu semuanya baik2 belaka, Bertaqwa dan Taat pada hukum perintah Allah SWT... bahkan bertanggungjawap sebagai Ketua Agama Islam bagi setiap negeri jajahan mereka... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP