IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Peguam Gila...!!!!

>> Monday, February 13, 2012

Gua memang suspeks gileerrr... dengan mat cermin nih... ada jer.. idea dia buat pantun ke.. sajak ke.. puisi ke.. ntah apa ke menatangnya macam kat bawah tuuu... nasib baik tak kena hukum bunuh wa cakap luuuu.... hahahaha... jom layan dulu Gila kat bawah tuuu... nukilan asal klik sini.

Gila, memang gila..episod 2...

Kita sambung cerita gila, Di negara yang boleh belaka, Lembu pun dah duduk kondo pula, Gila, kalau dah dacing memang gila.

Rakyat jelata makin derita, bila semua barang dah naik harga, Menteri & kroni dapat juta-juta, Gila, kalau dah dacing memang gila.

Selagi upaya bolot semua, Harta negara keluarga yang punya, Rakyat terbanyak nganga sahaja, Gila, kalau dah dacing memang gila.

"Jangan pangkah Lembu dalam kondo @ Dacing."

-MatCermin-
hahaha... nih gua nak sambung bab gila lagi... kali nih gua nak gilababi kan peguam2 betina yang terkenal dengan pro PR nih... si Latipah Koyak dengan Fadiah apa ke namanya.... yang kononnya dari Akitivis Hak Asasi Manusia... alaaaa... yang serupa dengan WWF tuuu... tapi macam isu binatang la jugak World Wildlife Fund (WWF).

Bukannya World Wrestling Federations...kalau yang ini bertambah koyak laaa... si Latipah Koyak kena smackdown dengan Triple H tak pun si Undertaker tuuu... hahahaha....

Apa ke bangangnya peguam betina 2 ekoq tu nak masuk campur hal mamat arab yang dituduh menghina Rasulullah tuuuu.... dah Ulama kerajaan negara dia sendiri fatwakan dah jatuh murtad dan hukumnya bunuh... pi mampuih la kat dia... lagipun dia kan seorang wartawan... sebelum buat sesuatu kenyataan atau tulisan pasti dah tahu risikonya... sendiri buat sendiri tanggung laaaaa...

Sekarang nih ada pulak yang terhegeh2 nak membela la pulak... bangang tolol la si pembela tuuuu..., si Latipah Koyak dengan Fadiah tu toksah laaa... nak menyemak cari populariti dalam isu bangkai nih... macam tak tau hormat keputusan fatwa Ulama Arab Saudi pulak dahhhh.... bangang nak mampus....

Urusan dia taubat ke... mohon maaf ke... itu antara dia dengan Allah dan Kerajaan Negaranya... yang orang kat malaysia nih nak menyemak kacau daun apa hal...??? Siap bergegas ke Airport apa kejadahnya...!!!!

Aaahhhrrgggg.... gua dah tak tau nak cakap apa lagi dengan bangang2 dari PR nih... dah tu pulak yang bertitle Peguam pulak tuuuu... ingatkan cerdik sangat... tapi tersimpan jugak keBODOHan dalam kepala hotak diorang.... nak jadi pembela tak bertempat...

Di sebabkan kebodohan peguam2 PR tuuuu.... dah bagi peluru buat umporno untuk tembak PR... tak ke bangang namanya tuuuuu.... dah la isu Anwar-Israel tak settle lagi... lagi nak bagi bola tanggung... sial betul puak2 bangang nih...


Sepatutnya Kerajaan Malaysia tolong tembak bagi mampus jer.. malaun nih... lepas tu mintak la komisyen dari Arab Saudi beb.... hahahaha... kalau Rosmah Mansur yang terjumpa kotak harta putera Arab Saudi dalam yacth Putera tu... boleh dapat hadiah... takan yang ni tak boleh kotttt... muakakakaka....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP