IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muka Yang Menjijikan...!!!!

>> Thursday, February 09, 2012

Tiga empat hari lepas gua bawa keluarga bercuti ke selatan tanahair, sekaligus bercuti dari bergoblog isu politik, tetapi tidak bercuti dari mengikuti perkembangan semasa politik goblog cara Malaysia... hahahaha...

Walau tidak secara langsung menonton berita tv, tetapi secara tidak lansung gua tertonton juga di gerai2 di restoran2 yang ada tv... dan yang gua terperasan begitu teruja dan seronok sekali tv-tv pencacai menayangkan muka anak jawa gampang bergelar Hasan Akidah Al-Munaaaafikun.. hahahaha... bab gelaran Munafikun gua yang bagi khusus buat si jawa bangsat gilababi tuuuu.... dasar mata duitan dan materialistik plastik... hahahaha...

Sebabnya...., dia sibuk nak perbetulkan Aaaaaakiiiidaaaahhhhh.... orang lain, sedangkan Akidah dia sendiri berterabur ntah kelaut mana, sembang pasal Akiiiiidaaaahhhh.... tapi hentam PAS kiri kanan.... hinggakan sanggup buat fitnah pelbagai.... jahat sungguh spesies makhluk yang bernama Hasan anak perempuan lelaki Ali..., tak lama lagi jadi Nakhaie jugaklah iaaaaa.... hahahaha...


Gua malas nak sentuh banyak apa yang dikatakan fitnah pasal ramai yang dah tahu melalui tigershow dia, ambil contoh fitnah yang paling kecil sekali yang ramai orang tak perasan di mana dalam setiap banner tigershow makhluk celaka nih pasti ada gambar Nasharudin Mat Isa (mantan TP PAS)... kenapa jahat sangat makhluk jawa sial nih.... jual nama orang lain untuk kepentingan nafsu serakah peribadi dia.... memang laknat betul celaka ni kannnn.... hahahaha...  kalau lalu depan gua pasti kena penerajang cow...cow... si tua bangsat tak sedar diri nak mampus dah nih... hahahaha... itu kalau lalu depan gua... kalau kat negara arab kepala dia dah bersepai boleh buat lempeng bagi makan anjing2 jalanan beb...

Tohmahan terkini yang hangat dilaungkan dalam persembahan tigershownya, jika Pakatan Rakyat menang dalam PRU13 nanti, maka DAP akan membawa Malaysia bercantum dengan Singapura dan menjadikan Malaysia sebuah republik..... hahahaha... (lolongannya sudah serupa dengan lolongan beruk2 melayu umporno yang buta perlembagaan negara....) 

Jawa celaka ni melolong bahawa DAP juga akan memansuhkan perkara 153 dalam perlembagaan Malaysia. Perkara atau artikel 153 inilah yang meletakkan kedudukan istimewa orang-orang Melayu di dalam perlembagaan Malaysia.... (apa punya bangang la si jawa celaka nih cuba membodohkan orang2 melayu... oooppppsss.. terlupa pulak gua, celaka nih asalnya bekas pengarah BTN.... memang kerja diorang pun untuk membodohkan orang melayu beb... takpa2... teruskan... hahahaha...)

Jom kita sembang bodoh jelah.., kalau gua sembang cerdik nanti beruk2 melayu umporno jadi semakin bangang pulak dengan artikel 153 nih... hahahaha... cuba lu orang campurkan jumlah ahli2 parlimen melayu, cina, india dan bangsa lain.... jawapannya jumlah ahli parlimen melayu tak kira dari parti mana sekalipun berjumlah 134 orang beb..., cina + india + bangsa lain jumlahnya 88 orang = 222 kerusi parlimen...

So... pi mai.. pi mai... di manakah rasionalnya DAP akan membawa Malaysia sebagai sebuah Republik...???? Dalam bab nih Rosmah Mansor laki bini pun bangang jugak beb nak menyedarkan beruk2 diorang supaya jangan buat kerja bodoh dengan memperbodohkan orang2 melayu... hahahaha...

Ada jugak soalan nakal dari member2 umporno, kononnya secara peribadi gua setuju atau tidak kalau malaysia jadi republik.... hahaha gua pun ketawa besar guling2 dengan soalan tanggung camtu... hahahaha... sebelum bagi jawapan gua cakap dengan diorang supaya jangan marah laaaa... dengan jawapan gua...

Maka jawapannya secara peribadi gua teramat setuju atas sebab... dapat menyelamatkan banyak wang negara dan negeri daripada membela dan pelihara biawak2 hidup dari yang besar hingga saudara mara terdekat spesies makan tanggung berak cangkung... hahahaha...

Seperti biasa dengan lagak JUARA beb...., lepas tu diorang melenting... kononnya itu payung orang melayu... gua jawap balik.. payung apa kejadahnya kalau payung sendiri pun harapkan duit orang tolong repair... hahahaha... bangang punya melayu umporno... payung orang melayu dalam seluar masing2 laaaa....!!!!

Ok... ok.... masuk gear reverse balik...., Jika sebelum2 ini, selalunya dalam bab perlembagaan negara nih... jika ada melayu2 beruk umporno cuba membodohkan orang2 melayu dengan menuduh DAP itu dan ini, kebetulan pula bertentangan dengan apa yang dah termaktup dalam perlembagaan negara... kadang2 membuatkan gua berasa hairan bin ajaib dengan pemikiran songsang diorang tuuuu....

Tapi kini gua dah lali dengan segala auta yang digunapakai oleh melayu2 beruk umporno termasuklah dengan si jawa celaka bernama Hasan anak perempuan Ali.... hahahaha... kelentonglah selagi bolehhhh... fitnahlah selagi mampu..., neraka jahanam sedang menanti lu.... hahahaha...

Terkenang semasa dolu-dolu semasa bn (gerakan) memerintah Pulau Pinang sebelum tergolek PRU12... hahahaha..., puak2 BANGSAT umporno takda pulak bising2 Cina memerintah Pulau Pinang (jadi Ketua Menteri) sedangkan umporno mempunyai lebih banyak kerusi dari Gerakan waktu itu..!!!! Kenapa masa tu puak2 bangsat umporno yang di ketuai oleh eeeeee..... merican, naina, kepala bana tu tak melalak macam anjing nampak penyangak... hahahaha...

Sebabnya diorang dengan Gerakan sama2 satu kapal bn dan sama2 jadi penyangak tanah orang2 melayu pulau pinang... hingga masa tu pak lah tengah tidoq pun terganggu apabila menyedari banyak tanah orang melayu pulai pinang dah kena rembat oleh puak2 umporno celaka yang dok ada la ni kat penang... hahahaha...

Hakikatnya... pemimpin2 umporno yang sedang sakit mental kronik nih telah mendapat kaunseling dari pakar2 israel (apco) macamana nak konar pemikiran orang2 melayu, sebab orang2 melayu jenis bangang sikit beb... mudah simpati, mudah bertolak ansur, mudah mengalah dan mudah termakan hasutan.... dan mudah sekali diperbodohkan....

Pasal itulah Pemimpin puak2 melayu umporno nih selalu memainkan isu kalau parti Melayu lain memegang kuasa selain daripada diorang (umpono/bn) maka Melayu akan hilang kuasa.... hahaha... inilah logika songsang bangsa umporno celaka selama ini... hahahaha... kepada spesies umporno nih... hanya diorang jer... yang sayangkan Melayu.... hanya diorang jer...yang sayangkan bangsa.... padahal dah lebih daripada 50 tahun diorang jugaklah JUARA menindas bangsa dan menghina agama...

Selain daripada anak jawa gampang nih... bakal menyusul pula kerabat di raja gampang yang keluar tv3 suku  tadi... hahahaha.... kononnya kes bunuh sorang cina pasal isu pasir selangor.... perghhhh... gua tak heran pasal dia jugak juara tuduhan pasal altantuya.... sekarang nih pasal isu pasir dan rasuah selangor pulak.... hahahaha

Yang pastinya PRU13 sudah dekat... berita tv dan akhbar pencacai akan semakin rancak menyebarkan fitnah mereka dan menempah tiket neraka masing2... muakakakakaaaaa.... hasan anak perempuan ali dengan kerabat raja gampang tu... dah kompom beb... tiket first class... hahahaha...

Dan yang pasti lagi PRU13 selepas bulan March dan sebelum April 2013... hahahaha... gua tetap gang dengan ABU... ABU... ABU... tak kiralah siapa PM... siapa TPM... siapa kerajaaannya.... yang pasti bukan dari kalangan umporno.... gua nak merasa keraaaaajaan baru... kalau tak bagus dan macam cibai jugak, lagi 5 tahun kita kasi tukar lagi... hahahaha...

Belum cuba belum tau... asyik2 umporno/bn jer... asyik2 muka gampang menteri yang sama jer... setiap tahun, tengok muka pun nak termuntah dah.... terutama sekali muka anak Yatim dan jugak muka2 keturunan Onn, Razak, Mahatet... ini semua muka2 keturunan elitis penyangak harta negara... jom campakkan muka2 ahli politik keturunan nih dari mukabumi malaysia.... hahaha... macam sial jer...

Bagi peluang laaaaa.... untuk muka2 pembaharuan pulak....!!!! hehehehe... ingat umno ingat penyangak... so takan lu orang nak undi penyangak kot.... hahahaha... giler ke apa...????

nota: gua dapat maklumat nama TPM tersenarai bakal jadi Pengerusi sebuah Bank.... hehehehe.... jahanam... jahanam.... wa cakap luuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP