IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Majlis Bandaraya Petaling Jaya Ada Masyuuuuukkk...????

>> Friday, February 17, 2012

Ini gambar haramjadah bangsat kawan senegara dengan Hartono MyKad Free...
Datang Malaysia cara Haram lagi mau tunjuk Langsi...,
(Imigresen tolong ambil perhatian, boleh jumpa mamat nih kat tempat tu)
"Saya tidak pasti lelaki penjaga parkir itu berasal dari mana tetapi dia memang selalu menjerit memarahi mereka lambat meletakkan kenderaan di tapak itu. Empat hari lalu, dia memarahi perempuan berbangsa Cina cuba memakir kereta, Toyota Vios, berhampiran longkang besar seperti diarahkan oleh lelaki terbabit. Bukan apa, pemandu itu barangkali takut dan berhati-hati sebab khuatir jika kereta dia terlajak lalu terhumban ke dalam longkang berhampiran. Bila dia lambat sikit, lelaki itu marah dan bunyi kedengaran seperti dia memaki pemandu perempuan itu menggunakan bahasa saya kurang fahami," ujar pengadu berusia 42 tahun.
Selanjutnya lu orang baca kat sini "Blog Mazidul".

Bab pendatang dari Indon tunjuk samseng dengan warganegara Malaysia satu hal...., lagi satu bab ialah Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) pun macam cibai haramjadah jugak. Seperti yang Mazidul katakan, jika ada orang melayu buka gerai burger tepi kedai mamak pantas jer Penguasa MBPJ ambil tindakan sampai tutup periuk nasi orang.... dengan saman pelbagai... hahahaha..

Tapi yang ini... tempat parking kat area tersebut dah beropersai secara haram selama 5 tahun beb... takda apa2 tindakan pun..., jika ikut persepsi negatif gua senang jer....

Ini sudah pasti puak2 dalam MBPJ ada masyuuuukkkk sama nih..., jikalau tidak masakan si haramjadah tauke parking dan florest kawan hartono tu boleh beroperasi selama 5 tahun tanpa sebarang tindakan...

Woooiiiittt... MBPJ lu orang ada subahat sama ke....??? hahahaha... makan duit haram....!!!! Jika benar berlaku lu orang memang bangsat haramjadah wa cakap luuuu...???

Wooiiiittt... Menteri Besar Selangor... tolong pantau sikit benda2 jijik nih.... demi kesejahteraan rakyat Selangor...

Wooiittt... SPRM pergi siasat MBPJ pasal apa tiada tindakan selama nih terhadap tauke tempat parking haram tu...

Woooiittt... kalau macam tu tolong bagi tanah kosong sama gua..., gua pun nak bukak tempat parking haram macam tuuuu... janji masyuuuuukkkk... Hartono boleh jadi tukang kutip duit parking... hahahaha...

Lagi satu gua paling menyampah dengan puak2 Bandaraya nih... apabila ada masyukkk jer.. semuanya ok..., peniaga2 kecilan macam makcik/pakcik yang berniaga kat tebing2 jalan takda lesen habis di angkutnya... kalau cina takpa... di lepaskan... sebab apa...???

Sebab Cina ada bagi huluran minyak pelincir...., makcik/pakcik melayu tak cukup duit nak hulur... lagipun diorang tau hukum berdosa "rasuah" so diorang redho jelah gerai dan perkakas niaga kena angkut, masalahnya majoriti pekerja bandaraya adalah melayu yang tau hukum hakam rasuah... cuma buat2 lupa pasal hukum sebab dah nampak kepala agung.... hahahaha... pasal tu hidup diorang macam haramjadah...!!!! contohnya macam kes kat atas tu laaaa....!!!

5 tahun operasi secara haram, tanpa sebarang tindakan dari MBPJ...???? Logik ke tidak beb... sendiri mau ingat laaaa...!!!!

Bro... gua mau tanya "ada masyuuukkk... ke...????" 
berapa persen bhai... hahahaha...

Datuk Bandar berapa persen...???
Pegawai Bahagian Terbabit pula berapa persen...???
Atau semuanya jenis makan gaji buta selama ini.... hahahaha....
Logik ke 5 tahun beroperasi tanpa sebarang tindakan pihak berkuasa...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP