IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MAHA Keparat... Pulangkan Duit Cukai Rakyat...!!!!

>> Friday, February 24, 2012

Makhluk keparat dan celaka sepanjang gua bergoblog sejak 2008 memang ramai beb..., dalam ramai2 tu yang paling popular namanya ibrahim ali. Ada orang gelarkannya raja segala katak, tapi bagi gua selain daripada katak... dia ni juga adalah anjing yang tak mengenang jasa.


Lu orang tengok anjing nih menjilat tangan Kak Mah baaaeeekkkk... punyeeeaaarrr... hahahaha... nak jadi calon PRU-13 nanti kenalah bodek Kak Mah... maklumlah kata putus urusan calon dan negara nih Kak Mah yang tentukan... nak harapkan Najib.... hurmmmm... paham2 jelah... kah...kah...kah....

Selepas si anjing ibrahim ali nih, barulah timbul katak2 yang lain seperti katak2 dari negeri perak darul timah. Di ikuti pula oleh katak2 dari PKR yang berjanggut dan berkopiah hahaha...

Dah hampir2 PRU nih, ada lagi lahirnya katak baru iaitu katak akidah 666, yang pergunakan agama demi survival politiknya, sedangkan akhlak anak beranak dia dan dirinya sendiri pun menjadi pertikaian. Namanya hasan akidah jati 666.... hahaha... jenis makhluk materialistik bertuhankan nafsu mughallazah.

Makhluk ini betul2 paksi kejahatan yang bersekongkol dengan istana Bermuda Triangle, gang penyembah Syaitan hahahaha.... sebab perangai dia pun macam Setan jugak... yang penuh dengan PHD (Perasaan Hasad Dengki). Kalau ada Ulama yang pertahankan Hasan Akidah yang menjaja Agama nih, kononnya boleh jadi Imam, jadi Khatib dan hafal ayat2 Al-Quran... perghhhh... masih takda bezanya dengan Azazil beb... Azazil lagi hebattttt... setakat Al-Quran kacang jerrrr.... Syurga Neraka pun Azazil dah ronda... itupun kena penerajang laknat dengan Allah... inikan Hasan Akidah anak didik Azazil.... kat dunia ni pun kita dah boleh bagi penerajang kat dia... hahahaha...

Dalam keparatan serta kepundekkan haramjadahnya makhluk2 yang bertopengkan manusia yang gua maksudkan di atas tu, pada prinsipnya diorang semua jenis takda pendirian dan maruah beb.., hanya kerana nafsu, wang hengget dan jawatan diorang sanggup jual bangsa dan agama beb..., kerana masalah peribadi dan kewangan tergadai segalanya. Tapi kecelakaan diorang tak lah sehebat nama2 dibawah ini, kerana celakanya haramjadah tersebut tidak melibatkan wang cukai rakyat secara lansung...., ianya hanya melibatkan kepercayaan dan keikhlasan perjuangan diorang sebagai ahli politik.... wa cakap luuu...!!!!

Mudharat paling besar kepada rakyat Malaysia keseluruhannya adalah mangkuk2 di bawah nih...., Cuba lu orang tengok nama Shahrizat Jalil sekeluarga. Ini memang celaka besar kerana Mak Lembu sekeluarga telah merembat wang projek Lembu RM250 juta, sedangkan syarikat laki dia takda kepakaran dalam hal ehwal kelembuan.., siapa yang anugerahkan projek nih kalau bukan noh omar, mohyedin yasin dan lain2 lagi yang terlibat secara lansung. Inilah nama2 makhluk celaka yang menjahamkan wang rakyat malaysia dan sewajib-wajibnya di tendang keluar dalam PRU-13 nanti.

Yang MAHA Keparatnya dan Celaka paling Brutal adalah makhluk bernama Najib Razak wa cakap lu, dia nilah paling teruk sekali buang duit cukai rakyat macam buang duit makbapak dia jer....!!!!

Soal bini dia si pendek tu bershopping sakan mampus pi lah kat dia, sebab kita pun tak tau mana sumbernya. Ntah2 hasil sumbangan dari  hanturaya belaan Najib Razak yang terhutang body dengannya. Paling cekai pun kalau sekoq hanturaya bagi RM500 ribu, sepuloh ekoq dah berapa beb.... so boleh laaa... shopping sakan dengan duit free tuuu.... alasan menabung sejak kecik tu alasan dalam gabra takda idea nak jawap soalan wartawan jer tuuuu.... hahahaha... biasa laaa... "you help me, I help you".

Yang gua maksudkan MAHA Celaka pundek dengan si Najib Razak nih, kerana dengan mudahnya PM celaka ini membazirkan duit cukai rakyat RM77 juta bayar APCO (israel), RM86 juta bayar BBC, ntah Rm berapa puluh juta pulak bayar syarikat iklan amerika untuk promosi muka bini nombor dua dia, siapa lagi kalau bukan FLOS. Part ni... gua berani cakap pasal ada dibangkitkan dalam Parlimen... maka isu ini terbukti beb...

Nanti... sesiapa pi tolong pesan kat Nazri Aziz mintak dia tolong bagitau kat Najib Razak..., suruh Najib Razak pulangkan balik semua duit cukai rakyat tuuuu.... selepas tu tutup kes... macam kes shahrizat lembu tu laaaa...!!!!

hahahaha....

(Apa dah jadi dengan kes Mak Lembu dan kondomnya... kondominiumnya... takan dah senyap kot.... hahahaha... kasi booommm laaaa... bak kata blogger buncit... "cili kasi taruk"... hehehe... )

Di bawah ini update untuk si celaka kaki pendek kepala taik makan babi... yang bernama Isa Samad, kalau Najib Nazak ada teloq... ambil la tindakan ke atas penyamun katek tuuuu... habis duit Felda di bahamnya... lagi mau tunjuk samseng... memang kepala but** punya kaki pendek.... hahahaha...!!!!



KALAU DAH TAIK TU TAIK JUGA, SEMUA INI SALAH NAJIB RAZAK YG TERGADAI KEPERCAYAANNYA PADA ISA SAMAD SELAMA INI. UNTUK MENUTUP KES BERJOLINYA NAJIB DGN ZIANA MAKA DIANGKAT KEPALA TAIK (ISA SAMAD) NI SEBAGAI PENGURUSI FELDA DAN DENGAN MUDAH ISA SAMAD MENJARINGKAN GOL YANG KE 353 RIBU KALINYA DENGAN SEKALI TERAN. KEPALA TAIK INI (ISA SAMAD) TETAP KEPALA TAIK JUGA. KEPALA TAIK INI MESTI DITERAN (DIDESAK SUPAYA MELETAK JAWATAN) DENGAN CARA APA SEKALIPUN SUPAYA SEGERA DIFLUSH KEDALAM LUBANG TAIK BUAT SELAMA-LAMANYA. - NikJidan.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP