IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Samseng Cara umporno... hahahaha...

>> Tuesday, February 28, 2012


Perangai Jalang,,, ooppsss... perangai samseng puak2 umporno nih memang tak dapat dibendung lagi beb... diorang dah naik lemak... dah naik syok nak belasah orang jer... kalau tak dapat belasah orang, puak2 samseng jahanam nih akan belasah kerusi dalam dewan hahahaha...

Apa punya samseng hutan laaaa... puak2 samseng umporno nih, pompuan pun diorang nak tumbuk... punyalah desperado nak bagi penumbuk kat orang... weeeiiii... kalau berani gocoh one by one secara jantan la... tengok siapa tumbang dulu... bahalol punya samseng jalangnan... hahahaha... kalau tak berani hantar jelah lu orang punya Khalifah Agong... nak tengok dia punya penumbuk apa macam...????

Bikin malu laaaa... orang jantan nak tumbuk orang pompuan... hahahaha... dayus gilerrrrr... mamat nih.. hahaha... cuba lu orang periksa background mamat tuuuu... dah kahwin ke belum... kalau dah kahwin sure bini selalu makan penumbuk beb.... kah...kah....kah....

Kes terbaru samseng umporno bernama Asrullah Affendi (gambar atas), buat percubaan nak tumbuk Nurul Izzah. Bila dah kecoh... spin pulak kononnya nak selamatkan Nurul Izzah... hahahaha... babi2 lembu2 umporno nih dah mula buat lawak bangang lagi...

Dengan alasan kononnya penduduk tempatan membantah acara tersebut, dan dia cuba nak selamatkan Nurul Izzah dengan niat nak merampas mikrofon hahaha... ntah apa punya alasan laaaaa... sampai terkincit2 gua punya gelak beb...

Kalau nak selamatkan Nurul Izzah, tak perlu terpa ke pentas dan hayun tangan beb..., lu boleh slowtalk dengan penganjur, bagitau Nurul Izzah dalam bahaya atau lu boleh putuskan bekalan elektrik... dan banyak lagi cara beb...

Sekarang nih... cerita/kes pundek sialan tu dah tak boleh nak cover lagi, maka diorang spin cerita lain pulak... hahahaha... sampai bilalah puak2 umporno nih nak cerdik haaaa.... apasal lu orang bodoh sepanjang masa...???? Dah la bodoh sepanjang masa... masih ada hati nak perbodohkan orang lain sama.... kalau nak bodoh tu... bodoh jelah sorang2 beb... hahahaha...

Sama juga dengan cerita yang di spin oleh Ostad yang kena tangkap oleh JAIP beb, kononnya kena belasah oleh 20 orang beb... hahahaha... lu orang cuba bayangkan andaikata tubuh badan lu orang kena belasah (pukul) oleh 20 orang samseng, agak-agaknya boleh ke lu orang bangun dalam keadaan sihat walafiat...????

Bab lain gua tak mau sentuh laaaa... gua cuma nak tau betul ke Ostad tu kena pukul...??? Apa yang dimaksudkan dengan perkataan kena pukul...??? Logik ke bila buat tuduhan kena pukul... muka tak lebam, tubuh badan tak lebam balam dan elok jer... lambai tangan dari tingkat bangunan JAIP sambil tersenyum..., dah buat repot polis ke belum atas aduan kena pukul... dan banyak persoalannya lagi...

Sebab itulah gua katakan cakap2 orang politik nih... tak boleh percaya secara membuta tuli beb... semuanya spesies kaki kencing... terutamanya dari kalangan puak2 umporno... muakakakakaaaaaa...!!!!

Berbalik pada kes bajingan yang nak menumbuk Nurul Izzah dan semua samseng2 umporno..., lu orang berani jadi samseng pasal Polis takut dengan lu orang... hahahaha... lu orang buat apa pun polis hanya jadi penonton jer... kah...kah...kah....

Bila buat repot polis... polis akan cuci bawah karpet jer... hahahaha... tak pun berlakon tangkap lu orang lepas tu pekena teh tarik segelas dua, bagi warning sikit2 sambil gelak2... hahahaha...

Kes Baharom jalan kebun amacam... budak tu dah hantar ke simpang renggam ke belum... jenis samseng nih mana boleh di biarkan dalam masyarakat Tuan Polis oooiiiii....!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP