IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Письмо Фатимы Муджахидам... hahahaha...!!!!

>> Sunday, February 12, 2012



Haram sepatah pun gua tak paham tulisan dia.... hahahaha....., nasib baik cikgu gua sebelum mati dulu dah ajar bahasa ni... so terjemahannya seperti berikut...

Semua orang kena kencing, Dunia pun kena kencing...
BBC dah kantoi pecah rahsia Najib kencing berdiri...
Nak naikkan populariti... Buang RM81.4 juta.. biar rakyat mati...
Gampang punya pembaziran.. ntah duit mana diorang bedal...
Asalkan PM Malaysia tak MAAAAAATTTTTTiiiiiiii....

PM Malaysia jenis tak tau agama... bedal semua perkara...
Termasuklah suku sakat keturunan ulamak... 
Hari ini jadi Dewa di Batu Caves...
31hb Julai jadi bangang di Tugu Negara...

Puak2 umporno semua... memang tak takut matiiii...
Melalak pasal Islam macam dah bagus sangat...
Semuanya kencing semata-mata....
Lu oranglah pelawak Ahlul Sunnah Wal Jamaah....
Pergi jahanam dengan hipokrit agama.... pergi matiiiii....

Barua macam Ibrahim Ali... melolong Jihad kononnya sanggup matiiiii..
Last sekali menyorok celah kangkang biiiiinnnniiiii.....
Barua macam Panglima Ludah... melalak jer kuat...
Berani sangat marilah datang Palestine... Bersama2 berjihad... tengok siapa dulu matiiii..

Lembu macam Hassan Akidah Jatiiii.... Dunia lu boleh kelentong...
Perjuangkan Akidah rakyat... Akidah Pemimpin Negara ikut suka hatiiii...
Fitnah ikut suka hati... belasah aibkan keluarga orang dan partiiii....
Cucu luar nikah lu apa cerita... Jangan sampai lu sendiri matiiii....

Itu baru sikit shadow kick....
Lebih baik lu hati-hati... jangan sampai semua aib lu orang dedahkan...
Nanti pam oksigen lu sendiri berhentiiiii... automatik lu terbongkang maaatiiiii....
Ada masa lu sendiri mau ingat.... sebelum matiiii... cepat2 bertaubattttt....
Penyakit matiiiii.... memang takda ubat... mana mau lariiiiii.....

Jangan ditanya khabar Kak Ijat....
Mak lembu tu kompom karier politik sudah matiiiii....
Tunggu masa jer... nak istiharkan waktu kematian...
Kain kapan lubang kubur dah ready... bila nak kambusnya....

ulang balik dari atas....

nota: belasah jelahhhhh....hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP