IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Belangsungkawan Buat 2 Orang...!!!!

>> Friday, February 03, 2012

Perghhhhh.... gua baru planning nak buat tahlil arwah untuk nenek gua hujung minggu ni.... sekali nenek gua make a comeback wa cakap luuuu.... lama menyepi sekarang sudah muncul pulak dah... bangun dari persemadian ke apa nih... hahahahaha.... welcome back nenek... hahahahaa.....

Sekali nenek gua sudah jerit aaarrrr...., dia suruh gua gantungkan menatang nih di pokok kat simpang jalan sana nun.... mencanak gua berlari... hahahahaa...

woohoooo... lu orang tak kenal dengan nenek gua nih.... dulu semua orang gelar dia "Iron Lady" beb.... setakat mamak kutty... selamba jer... dia sergah... hahahaha...

Cuma gua tak pernah pun tengok dia pergi gym.... sampai skang nih gua masih pening camna dia boleh dapat gelaran tuuuu.... sepatutnya gelaran tu reserve untuk Permaisuri Shopping kaaannnnnn....???


Dalam becok mulut nenek gua mengarahkan gua pi gantung menatang apa ntah tuuuu... mulut nenek gua nih boleh tersampuk pulak membebel dalam bahasa penjajah yang gua sendiri pun bukan paham sangat.... mungkin dia membebel kat gambaq orang dalam menatang apa ka namanya tuuuu... aaahhhh... mampuih pi la kat dia... yang gua dapat tangkap bebelan nenek gua tuuu... dia kata lagu ni.... hahahaha...
“If you are a problem to the party and government, please move out!

“That’s it (for) everyone, whether it’s got to do with cows or anything (else). That’s the most matured way of dealing with your problems,”

“Why are you so hung up about the three-week decision (to take a break)? You’re missing the point!!!

Malay Mail
Selesai gantung papan menatang tulisan cina tuuuu... gua pun patah balik ke rumah, dari jauh lagi gua dengar nenek gua dok sebut stupid cows...stupid cows ...stupid cows... cows stupid..., malas gua nak tunjuk muka terus blah ke Gerai 3 Abdul.... lepak kat situ lagi layannnnnn..... hahahaha...

Gua sakit hati gak dengan nenek gua nih... pasal dulu dia cakap kalau gua lulus exam dia nak bagi AP... tapi sampai la ni.... senyap jer... gua dengar dia dah bagi kat orang lain.... hahahaha... tu pasal gua malas nak layan cakap2 dia.... muahahahahaaaa....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP