IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ahli PAS Pulau Pinang Bodoh Nak Mampussssss....!!!!!

>> Saturday, February 18, 2012

hahahaha... tajuk jer.. gempak wa cakap luuu... Kenapa gua katakan Ahli PAS Penang BODOH NAK MAMPUS... dan gua nak tambah lagi BANGANG dan TOLOL juga.... hahahahaha....

Sebabnya lu orang baca di sini, kenapa gua tak mau taip dan minta lu orang pi baca di link yang gua berikan tuuuu... alasannya kerana gua dah terlalu menyampah dengan kebodohan puak2 umnoporno nih... kejahatan diorang mengalahkan Iblis iaitu Raja segala Kejahatan dan kemusnahan di muka bumi ini...

Apa saja provokasi dan penipuan dari puak umnoporno kita semua dah boleh baca beb... lu orang tengok jelah berita dari TV3 Suku, lu orang cam kan muka Mamak Pariah Bangsat Haramjadah Makan Taik yang menyamar jadi ahli PAS...

Tetapi kalau ikut tajuk tu..., sikit sebanyak boleh di katakan jika benar puak2 yang berkopiah berserban ahli PAS sebenar Pulau Pinang, memang sah BODOH + BANGANG laaaa.... kerana tak henyak dan pelupuh Mamak Pariah Haramjadah Bangsat Makan Taik yang bernama Mohamed Ghani Abdul Jiman, seorang ahli Umno-APCO yang menyamar alim kunun menjadi ahli PAS semalam di Masjid Shaik Eusof, Jalan Air Itam, Keramat, Pulau Pinang selepas solat Jumaat.

Kepada puak2 PAS dan PR Pulau Pinang, di masa akan datang jika ada sebarang perhimpunan apa pun jika terselitnya muka2 mamak sial dari umnoporno... pastikan dalam keriuhan ramai2 tu... lu orang belasah dan pelupuh muka2 yang menyamar tu cow.. cow.. biar sampai patah riuk tulang dan bogelkan mamak2 bangsat tu... kemudian biarkan polis pi kutip mamak2 celaka umnoporno tu dalam longkang... hahahaha...

Kenapa gua katakan belasah jer... sebabnya mamak anjing pariah tu sudah salah masuk kumpulan beb dan menyamar. Jika mamak ini berada dibarisan hadapan sekali dalam demo seperti itu, ini membuktikan bahawa demo itu adalah lakonan dan penipuan semata-mata oleh puak2 umnoporno.

Jangan ada belas ikhsan kepada anjing2 umnoporno semua... diorang main kotor dan jahat, ajar dengan cara kotor dan kejahatan... terutama sekali dengan puak2 mamak dari umnoporno... kerana dioranglah makhluk paling hina, paling bangsat, paling jahanam dalam bumi Malaysia nih... sejak zaman Kesultanan Melaka lagi....

umnoporno dan barisan nasional adalah Parti Paksi Kejahatan di Malaysia...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP