IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ubat Apa Ni...??? Pahit Bebenor...!!!!

>> Wednesday, January 11, 2012

Tengah malam tadi gua dah belasah kat sini.

Siang ni.... on jer laptop, tu dia aiihhhhh... panjang berjela dia punya explanation... kah...kah...kah...., gua dah taipkan dalam entry sebelum ini "Matlamat tidak menghalalkan cara" beb.... jangan jadi macam umporno... hahahaha...

Kepada Dr. Mariah Mahmud...!!!! Lu orang politik... lu Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat... lu boleh explain panjang berjela ikut sukahati lu laaaaa.... tapi masih cuba nak menegakkan apa2 jelah yang tak tertegak......

Sepatutnya dalam pergerakan Islam, lu dan ahli2 lu sepatutnya lebih peka dalam bab akidah muslimah kerana lu orang dalam parti berlatar belakang perjuangan Islam...!!!!

Tak payah laaaaa... lu nak melalut mengata itu ini pada umno... kerana selama inipun orang dah tau macamana Islam amalan umno porno tuuuu...., tak perlulah nak salahkan utusan meloya kerana selama ini dah sememangnya itu tugas mereka memburuk-burukkan PAS sejak dulu kini dan selamanya.

Yang lu perlu ambik tau adalah menjaga nama baik PAS dan ahli2nya.... khususnya Nilai Agama Islam itu sendiri.

Yang bangangnya adalah lu orang sendiri (muslimah) dah jadi spesies "Melayu Mudah Lupa". Musuh siang malam menanti mengintai kecuaian dan kealpaan lu orang... dapat peluang kena tibai laaaaa.... so apahal lu nak melenting... sendiri buat salah lepas tu nak salahkan orang lain pulak.... hahahaha... macam cibai jelah lu orang dengan umporno takda bezanya.... hahahaha....

Lu orang politik sepatutnya lu peka dengan perkara2 nih....., walau apapun gua akui juga sekurang-kurangnya di akhir kenyataan lu ada memohon maaf.

“Apa pun oleh kerana ia satu perkara baru dan bukan satu budaya muslimat, bagi mereka yang merasa tersinggung, Dewan Muslimat memohon maaf dan akan lebih berhati-hati dengan perangkap Umno BN di masa akan datang,” ujarnya.
Tau takpa....!!!!
Itupun masih nak cornering lagiiii... "Perangkap umno"... hahaha.. 
bila masa pulak umno pasang perangkap pasal video tuuu...

Bab ni gua respek sama lu.... jika dibandingkan dengan Ketua Wanita Lembu umno... yang dah songlap ratusan jutaan..., mohon maaf pun tidak... lagi mau selak kain tunjuk celah kangkang yang semak samun tuuuuu... hahahaha...

Berbalik pada isu muslimah PAS..., tak kiralah berapa banyak perhimpunan, berapa negara lu orang dah round... itu lu orang punya pasal, yang penting dan apa yang ditekankan di sini adalah dari segi AKHLAK Muslimah yang terlebih gumbira terlalok daun ketum...

Lu orang politik lu boleh bercakap dalam konteks politik..., tapi orang macam gua dan rakyat marhaen ada mata ada telinga untuk menilai lu orang semua, dari segi pertuturan, perilaku dan adab perbuatan.... cuba lu tonton video tersebut dari fikrah rakyat biasa, terutamanya dari golongan yang baru hendak mendekati Islam... mungkin baru lu boleh faham kot...

Helllooooo... beb..., bila orang dengar Parti PAS... automatik orang akan terbayangkan Islam.... bila orang terbayangkan video tuuuu... automatik dalam kepala otak diorang mengatakan inikah akhlak orang2 yang perjuangkan Islam.... dulu masa belajar agama Ustaz/Ustazah/Tok Guru ajar lain laaaaa.....

So... renung-renungkanlah yeaaaaa...!!!!

Jangan dok nampak kesalahan orang lain jer.... sedangkan kesalahan sendiri nak cover2 bbbbaaaaeeeekkkkk punya siap dengan sirah nabi dan pelbagai.... tolongggg aaarrr... jangan jual agama demi politik gampang lu orang....., dah macam Hasan Akidah la pulakkkk.... WTF laaaaaa.....!!!!

Itupun gua malas nak cerita kat sini macamana gua pernah cucuk belakang sebuah kereta yang ada sticker "PAS For All" yang dipandu di tengah garisan putih oleh seorang kakak/wanita bertudung labuh.... hahahaha... apa reaksi pemandu tersebut apabila gua overtake keretanya... itupun menunjukkan akhlak seorang muslimah tuuuuu.... hahahaha....

nota: addduuuuhhhh... bercintanya gua nak kunyah ubat beb.... pahit yaaaaa... amatttt....!!!! nak tak nak kena telan jugak laaaaaa.... hahahaha....!!!! lumrah kebanyakan orang melayu penakut nak makan ubat yang pahit beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP