IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tolong Laaaa... Jangan Fitnah Hasan Ali...!!!!

>> Saturday, January 28, 2012



Fitnah terbaru terhadap hasan akidah.... hahahaha.... apa laaa... lu orang nih suka sangat buat fitnah kat anak pak ali nih... udah-udah laaaa... woooiiii.... sampai isu keta camry (plet BKF 3000) pun lu orang buat bahan....muakakakaaaaa.... jijik benor perangai anak pak ali ni eeekkkkk....!!!!

Lu orang nih patut salute dan hormat pada anak pak ali nih... sebab sebaik2 akidah yang ada kepada semua rakyat 1Malaysia tak boleh menandingi Akidah anak pak ali nih.... anak pak ali ni... apabila bercakap amat lemah lembut... tak pandai berbahasa kesat dan maki2 orang beb..., bila berdoa sampai menangis2 beb.... punyalah tawadhuk...

Jika nak buat perbandingan, Akidah TGNA pun tak sebaik Akidah anak pak ali nih... apatah lagi kalau dengan Akidah Najib Razak.... hahahaha... .bagaikan jarak satu tiang arasy ke satu tiang arasy yang lain.... wa cakap luuuu.... hahahaha... termengah-mengah malaikat di buatnya..... jauh beza jaraknya beb...!!!!

Adusssss.... dah tak tau nak cakap apa dah dengan kedengkian lu orang pada anak pak ali nih.... bak kata P. Ramlee... elok ditembak dengan senapang gajah jer..., tapi tak bleh tembak sampai mati beb... sebab ada satu hadis mengatakan..;

“Jiwa orang mukmin akan tergantung dengan hutangnya (iaitu tidak dihukum selamat atau celaka) hingga dia menjelaskan hutangnya.”
Macamana nak jelaskan hutangnya.... kenalah masuk umno beb.... kah...kah...kah.....!!!!

**************************************
Dah naik jelek dengan perangai hasan akidah yang akidahnya sendiri kelaut.... macam gampang jer... bekas pengarah BTN nih.... hahahaha.... kalau kat negara arab dah lama mampus si haramjadah nih...!!!!

Woooiittt... tolong panggil budak Bob Jalan Kebun pi belasah anak pak ali nih... kasi ajar sikit sama anak pak ali cara2 nak layan video klip kat atas tuuuu... kalau tidak nanti akidah dia makin jauh terpesong beb.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP