IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tipu Laaaaaagiiiii....!!!!

>> Monday, January 02, 2012

Ketua Polis Perak datuk Mohd Shukri Dahlan berkata, tindakan mahasiswa yang enggan bersurai sehingga memaksa polis mengambil tindakan mungkin menunjukkan seolah-olah terdapat pergelutan, lapor The Star.

Menjelaskan keadaan malam tadi, katanya, kumpulan mahasiswa sebaliknya melanggar pintu kaca di klinik berdekatan dan menyebabkan kecederaan. - mkini

Dulu masa mata Anwar Brahim lebam kena tinju dengan Rahim Nor... Mahatet kata Anwar tumbuk mata dia sendiri.... hahahaha... lawak gila statement gampang dari Perdana Menteri Mamak Kerala tuuuu.... hahahah...

Lepas tuuuu.... dalam Bersih 2.0 Polis kata diorang tak tembak gas pemedih mata dalam kawasan Tong Shin Hospital... lastly terbukti polis dah jadi anjing gila pada hari tersebut.... hahaha...

Kes Aminurashid budak 15 tahun kena tembak mati oleh anggota polis... pada awalnya banyak sangat polis punya auta.... bla...bla...bla.... selepas didesak pelbagai akhirnya kantoi jugak....

uissshhh... banyak sangat kes yang melibatkan polis nih... semuanya cover-up nak tutup kesalahan pihak polis yang berlaku kejam pada rakyat... mentang2lah dengan kuasa uniform yang diorang ada... ikut suka hati mak bapak diorang laaaaa... nak cipta cerita ke... nak cipta bukti ke... apa saja kejadahnya asalkan nama polis tak tercemar... pasal yang nak mampus tuuu.. anak orang, bukannya anak beranak diorang (anggota polis) kannnn.... 
Walau apa pun, gua salute jugak laaaa... kat mamatsiswa tu kerana berani hentak kepala kat dinding kaca sampai berdarah.... gua sendiri tak berani beb... dan salute terbaekkkk...  pada mamatsiswa yang berjaya dengan lakonan buat2 pengsan dan berjaya menghentak dadanya hingga mematahkan tulang rusuknya sendiri.... perghhhh... lu orang budak2 UPSI memang brutal gileeerrrr.... beb.... hahahaha...
Adoooiiyyaaaiiii.... dah tak tau nak cakap dah dengan polis2 malaysia nih... gua nampak semuanya macam cibai jer... menipu sepanjang masa nak tutup kesalahan diorang. Ntah apa la nak jadi dengan malaysia nih.... ada polis bukannya nak jaga keamanan dan ketenteraman awam... tapi jadi samseng belasah rakyat.

Tak malu ke puak2 polis tu jadi anjing peliharaan umno.... cubalah bebaskan Jabatan Polis dari kuasa kuku besi umno... lu orang polis2 semua kena sedar... gaji bulanan lu orang dari duit cukai rakyat... bukannya dari umno/barisan nasional... kena ingat tuuuu....!!!!

Lu orang kerja untuk rakyat bukannya untuk umno haramjadah sialan tuuuu... sedar diri sikit... jangan jadi anjing umno..., budak2 mahasiswa/mahasiswi tu nak berdemo ke... nak apa ke... lu orang tolong kawal dan pastikan semuanya tenteram sudah laaaa.... bukannya dibelasah budak2 tuuuu....

Dah tu pulak... statement Ketua Polis Perak macam haramjadah jer... wa cakap luuuuu... apa punya sengal laaa... nak menipu rakyat kononnnnn.... hahahaha.... baik lu pergi tipu budak tadika jer.... itupun bernasib baik kalau budak2 tadika tak gelakkan luuuu....

Betullah cakap member gua... yang boleh jadi polis nih hanyalah orang2 yang kandas dalam pelajaran.... pasal tu diorang senang diperbodohkan oleh ahli2 politik umporno...., orang2 cerdik tak nak jadi polis nih.... pasal diorang tau banyak buat dosa beb.... kah...kah...kah....

Dan gua akui kata2 member gua tuuuu... salah satu buktinya biras gua sendiri... dulunya ambil Diploma jurusan perniagaan di UiTM... tapi kantoi beb... lepas menganggur beberapa bulan... bapak saudara dia yang ada di Bukit Tak Aman tu... rekomen masuk Polis... sekarang nih dah berpangkat ASP beb....

Samalah jugak dengan 3 orang anak perempuan Pak Long gua, kiranya sepupu sepapat gua jugaklah... dalam bidang pelajaran tak cemerlang, takat SPM jer... tapi ketiga-tiganya jadi Polis... dan dapat laki pun Polis jugak... hahahaha... sedangkan anak2 Pak Sedara yang lain masuk Universiti sana sini... cemerlang dalam pelajaran...

nota: jalan penyelesaian supaya polis2 nih bebas dan bertugas seperti diamanahkan untuk menjaga keamanan negara dan ketenteraman awam hanyalah dengan menjatuhkan keraaaaajaan barisan nasional dan umno khususnya.... mampus jer parti laknat nih... maka semua agensi Kerajaan Malaysia akan bebas... kalau tidak inilah hasilnya... Selagi umno/barisan nasional berkuasa.... Malaysia akan hancur beb.... hancurrrrrrr....!!!!

Kesimpulannya di sini..., didiklah anak2 lu orang supaya cemerlang dalam pelajaran supaya suatu hari nanti diorang tak jadi Polis... kalau dah usaha macamana sekalipun tetap tak cemerlang juga... biarlah diorang kerja kilang hatta tukang angkat sampah sekalipun kerana pekerjaan ini lebih mulia daripada jadi polis.... hahahaha....

Kalau nak jugak jadi Polis..... pastikan Iman di dada anak2 lu orang mantop beb....!!!! jika tidakkkkk.... lu orang pun tau jawapannya.... kah...kah...kah.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP