IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Pernah Tengok Teloq Najib...???

>> Thursday, January 26, 2012

Siang tadi ada member call... cubaan nak membetulkan ayat gua... hahaha... macam cikgu bahasa melayu pulak dah..., posting siang (pagi) tadi gua letak tajuk "Jom... Projek Babi Ternak" katanya salah dari segi pengunaan bahasa... sepatutnya "Jom... Projek Ternak Babi" barulah betul...!!!! adoooiiiyyyaaaaiii.... payah jugak kalau melayan orang bendul lurus nih... hahahaha...

1) Peduli apa gua dengan pengunaan bahasa dalam blog nih... pasal blog nih blog orang gila... yup... gila kerana bencikan umprono yang gilababi tuuuu... hahahaha...
2) Blog nih tak pentingkan nahu penulisan/bacaan... namanya pun blog dan tak terikat dengan apa2 jelah tatacara menulis/bacaan...
3) Nak baca gaya penulisan ikut cara yang betul... pi berambus baca suratkhabar atau apa2 majalah yang sewaktu dengannya... apa la punya bingai...
4) Ayat "Projek Babi Ternak dan Projek Ternak Babi" mempunyai 2 makna berbeza beb...!!!!
a) Projek Babi Ternak - maknanya perkara/benda/binatang/manusia yang di asuh dan diternak supaya menjadi serupa babi...
b) Projek Ternak Babi - maknanya binatang babi itu sendiri yang diternak untuk tujuan bela/sembelih/komersial untuk sumber makanan manusia. Macam yang diternak di Bukit Pelandok tuuuu... (eerrrr.... kes Bukit Pelandok tu apasal dah senyap aaarrr... takda follow-up ke... hahahaha...)

Salah satu contoh Babi Ternak seperti Samseng ni.... yang ini memang betul2 diternak sedari merah bayi lagi oleh umprono.... hahahaha...

Apaaaaa....!!!! lu orang nak contoh lagi.... ok lah... gua bagi satu lagi contoh macam nih.... klik jer kat sini. Sebenarnya banyak lagi babi2 ternak dalam malaysia nih... macam yang kata "tak payah isytihar harta" itu pun hasil dari ternakan jugak tuuuu... uissshhh.. banyak lagi laaaa... kalau lu orang nak gua senaraikan kat sini..... letih aaarrrr..... !!!!

Babi dari indon pun diternak jugak kat malaysia nih... huluq myKad free... menyalak... melalak la babi2 ternak nih... hahahaha...

Diorang memang dah diternak dan di ajar seperti itu.... so... bukan salah ibu mengandung laaaa... ini mesti salah sperm yang terpesong waktu.... gitu... gitu... kan.... ha..ha...ha... sebab ghairah terlampau terlupa baca doa.... setan suka... setan suka.... sukanya setan...!!!!

So... amacam...???? Dewan bahasa dan pustaka mungkin boleh perbetulkan definasi makna kedua-dua ayat tu....

Kesimpulan bagi tajuk posting nih pula, semuanya adalah hasil ternakan dari nama dalam tajuk tu laaaaa.... kah...kah...kah.... dan yang sebelum2 nya.... sebab diorang tuan besor kepada yang bawah ini.... hahahahaha....!!!!

Tapi puak2 umprono janganlah marah kat gua ekkkk... sebab bukan gua yang cakap babi kat lu orang... tak caya tanya mamat kat bawah nih.... kerana umno dengan rasuah bagai aur dengan tebing... sama jer hukumnya dalam Islam tetap HARAM....

Kalau tidak takdalah laporan mengatakan RM1 trillion wang negara lesap beb... sepanjang umno/barisan nasional memerintah sebagai keraaaaajaan malaysia...



Kesimpulan secara keseluruhannya di sini, jauhkanlah diri dan keluarga lu orang dari benda2 haram nih... dalam Islam pun dah bagi garis panduan mana halal mana haram... maka jauhkanlah daripada perkara dan benda haram.... muakakakakaaaaa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP