IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Kurang Ajaq Woooiiiii....!!!!

>> Sunday, January 22, 2012

Sewaktu isu turun bendera muka najib di pwtc oleh mamat sengal bernama adam adli tempohari, ada beberapa sahabat bertanya apa pendapat gua... kenapa tak mainkan isu ini dalam blog gua... bla.. bla... bla... ntah apa lagi laaa... soalan secara direct dan sms yang bagi gua bersifat sengal sejagat...

Ramai yang puja mamat sengal tu... mampuih pi kat depa laaaa... bagi gua mamat tu otak senteng walaupun bergelar mahasiswa... nak tunjuk hero tak kena pada tempatnya, dan memang patut kena ludah dengan panglima2 ludah umprono... hahahaha...

Lu orang jangan salah paham pulak apabila gua bercakap mengenai Panglima Ludah umprono tu... tak bermakna gua menyokong pulak... hahahaha... bak kata aduka taruna... baca ikut tajuk... dan pandai membahagikan maksud yang disampaikan... hahahaha...

Isu bantahan (AUKU) yang diperjuangkan oleh mamat sengal itu gua tetap sokong beb.... cuma caranya gua tak berkenan sesangat..., samalah juga dengan isu mamat polis yang nak bagi penumbuk kat mamat sengal tuuuu... bagi gua ada pro dan kontranya... cuma mamat polis tu pun sengal jugak... nak tunjuk hero tak kena pada tempatnya.... 

Berbalik pada Mamat Sengal UPSI tuuuu.... walaupun menurunkan bendera najib dalam masa 5 minit, ianya tetap perbuatan kurang ajaq... perbuatannya itu samalah jika di ertikan seperti masuk rumah orang dan turunkan gambar tuan rumah dari dinding rumah tersebut.

Kalau buat macam tu kat rumah gua..., bukan setakat kena ludah jer... sudah pasti gua bagi penerajang siap rodok perut dia dengan parang bagi mampus terus.... lagipun polis tak boleh dakwa tuan rumah beb... sebab dia menceroboh rumah gua... so... amacam...????

period....


Isu yang gua nak bawa kali ini adalah isu serangan di Jalan Kebun semalam, gua letakkan isu ini dalam konteks "kurang ajar dan biadap", cuma gua malas nak ulas dalam hal ini kerana ianya tidak ada bezanya dengan isu kurang ajarnya Adam Adli terhadap pemimpin ulul amri puak2 samseng umprono semalam... hahahaha...

Isu mamat Baharom nih kurang ajaq lu orang kecam dan kutuk cow...cow..., bab Adam Adli kurang ajaq lu orang sanjung melangit... siap ada yang nak ambik jadi menantu... muakakakakaka.... tapi kalau semalam mamat baharom ni kena rodok sampai mampus dalam dewan semalam pun... polis tak boleh dakwa apa2 beb... hahahaha...

Pasti ada yang mempersoalkan.. weeiii... piiiraaahhhh... lu Isa.. lu punya blog pun kurang ajaq lagi mau cakap orang kurang ajaq... hahahaha...

Jawapan gua simple jer... gua kurang ajar dalam penulisan dengan memaki hamun pemimpin yang kurang ajar pada amanah rakyat.... selama ini gua tak pernah bias... kiri kanan PR mahupun Bn/umprono gua belasah...

Dari sudut bahasa penulisan, gua mengaku itu cara gua menegur... mohon maaf jika ada yang tersinggung. Tapi gua tak sanggup kurang ajar dalam bentuk perbuatan seperti khhaaaakkk ptuuuiii... muka najib face to face... itu biadap namanya...  so pandai2 la lu orang nak memahami apa maksud gua di sini... baca ikut tajuk bro.... hahahaha...!!!!

Persoalannya... di manakah keAdilan yang diperjuangkan selama ini... simpan dalam rumah Anwar Brahim ke...??? hahahaha... kalau tanya Karam Singh Walia... sudah pasti dia kata "sudah kena buku dengan ruas"... sendiri mau ingat laaaaa..... hahahaha...

update:


Apabila tengok video klip ni pulak... tindakan si baharom nih memang terlebih kurang ajaq, dan kepimpinan umprono terlupa nak ajaq apa maksud 1Malaysia kepada anjing2 diorang nih... hahahaha...

Sepatutnya mau pelupuh sampai lumat jer... si baharom tuuuu.... hahahaha... gua yakin mamat baharom tu tak lama tuuuu... berjumpa jugak dia dengan buku dan ruas sikit hari lagi... hahahaha...!!!! Samseng taik kucing wa cakap luuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP