IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minta Tolong..., Gua Cari Individu Ini...!!!!

>> Saturday, January 14, 2012

Kalau dulu2 masa kecik selalu dengar cerita pasal kesaktian golongan pendekar, para ulama, para wali dan pelbagai...., mana taknya dengan amalan jalan tasauf dan sufi ramai yang memperolehi dengan izin Allah untuk perkara2 yang tak diduga seperti berjalan atas air, berada di dua tiga tempat dalam satu masa, kena tetak tak lut, kena tembak pun boleh senyum jer... dan boleh bergerak pantas dan tiba disesuatu destinasi dalam waktu yang singkat dan pelbagai lagi dengan kalimah yakin "Kun Fayakun"...

Perkara ini tak mustahil beb kerana gua teramat yakin tiada yang Mustahil bagi Allah.... dan jika mengenal diri serta hakikat kejadian seseorang insan itu.... hahahaha...

Tapi semua tu cerita2 dolu-dolu kala beb...., di zaman millenium ini gua sangkakan insan2 hebat sebegitu dah takda lagi beb... nampak sangat jangkaan gua meleset habis, rupanya masih ada lagi insan2 hebat ini dalam zaman kita.... perghhhhh... gua betul2 suspek gilllleeerrrr.... dengan diorang dan berhajat ingin menuntut ilmu laduni ini dengan insan2 karamah ini....

Insan2 karamah ini hanya terdapat dalam Parti PAS jer...., lu orang jangan cari laaa... dalam Parti umno sampai kiamat pasti tak jumpa beb... sebab kalau nak jadi karamah ni bukannya senang beb..., hati mau suci... solat wajib dan sunat tak tinggal, puasa jangan cerita aarrr... dalam umno lu orang boleh jumpa orang2 macam tu... jangan harap laaaa.... selagi terlibat dengan perkara2 batil dan bernafsukan RM... sendiri mau ingat laaaa... malaikat pun menyampah tengok kelaku puak2 umporno nih... hahahaha...

Lu orang masih ingat kes di bagan pinang dahulu, macamana mamak mangkuk hayun kat bawah tu... hanya kena tepuk bahu jer.... terus mengelupur tengkuk terkehel dan terus masuk hospital.... itu baru taraf anak2 murid jer.... si mamak mangkuk hayun kat bawah tu dah terpeleot tengkuk... kalau tok guru diorang yang tepuk mau mampus dah mangkuk hayun tuuuu... hahahaha....


Walllaaaweiiiii.... gua betul2 teruja ni beb... gua nak cari individu2 ini dan menuntut ilmu dengan Harun Din, Ismail Kamus dan Taib Azamudin... diorang nih hebat beb.... bayangkanlah.... si Harun Din tengah mesyuarat, Ismail Kamus kat Hospital Pantai dapatkan rawatan dan Taib Azamudin berada di Negara China.

Tapi ada orang nampak ketiga-tiga individu nih ada di rumah Hasan Akidah.... perghhhh... hebat ke tak hebat... lu orang tak teruja ke....????

Bukan senang nak dapat makam sebegitu beb.... uuiiisssshhh... susah wooooo... ntah apa zikirullah yang diorang amalkan hingga mencapai tahap sebegitu tinggi.... kalau orang macam gua yang selalu maki hamun pemimpin dan puak2 laknat umporno nih... memang tak layak laaaaa... nak capai tahap tuuu... walau apa pun jika belajar dan beramal dengan ilmu Allah, insyallah pasti diperkenankan suatu hari nanti... bukankah Allah itu MAHA Pemurah....

Cerita nih bukan gua saja2 bikin beb... ada saksi umporno yang mengesahkan beb.... tak caya baca di sini.

Lagi sorang yang gua perlu cari dan menuntut ilmu dengannya adalah individu ini, yang ni kehebatannya memang tiada tolok tandingnya.... kepakaran dia ialah "Menghilangkan Diri"... ilmu ni pun hebat siiooottt... sapa2 cari lu orang mesti takan jumpa punyalahhhh.... !!!!

Daripada semua yang hebat kat atas tu.... ada jugak orang rekomen kat gua pergi menuntut ilmu dengan individu ini, pasal ilmu dia pun tinggi jugak beb.... tapi gua tak nak laaaaa... gua akui ilmu dia memang tinggi tapi tak boleh di amalkan.... bahaya beb.. bahaya... wa cakap luuuu... ilmu mamat ni taraf Phd (Perasaan Hasad Dengki) beb.... uuuiiisshhhh... takut jadi gila isim, gila meroyan, gilababi macam dia pulak nanti.... nauzubillah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP