IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lanjutan : Skandal umporno Beruas - Tambun

>> Saturday, January 21, 2012

Posting sebelum nih (klik sini) gua dah katakan gua takan dedah siapa pelakunya, biarlah tembelang diorang dipecahkan oleh orang2 mereka sendiri (baca blogger umporno).

Pandai2lah lu orang cari siapakah gerangan makhluk umporno si jantan dan betinanya tuuuuu..., jangan sampai jadi "Semerah Padi" sudah laaaa.... muakakakakakaaaaa.....

Tujuan gua dedahkan dengan cara begini adalah kerana sekadar menegur sahaja, semoga masih ada kesempatan untuk memperbetulkan keadaan, bukannya sebab gua bencikan umporno gua memandai2 buat fitnah pelbagai....



Gua bukannya spesies blogger2 umporno seperti parpukari/papagomo/taipingmali/Rbf atau yang sewaktu dengannya yang jenis buat tuduhan/fitnah seks/porno tahap MegaDeath punyeeeaarrrr.... hahahaha...

Terpulanglah kepada puak2 umporno Perak yang majoritinya mengaku beragama Islam samada hendak mengambil tindakan menasihati dan menghentikan perlakuan sumbang ahli mereka atau membiarkan sahaja....!!!!

Gua yakin ramai dikalangan ahli umporno Bahagian Beruas dan Bahagian Tambun yang tahu cerita ini, jika benar minta tolong nasihatkan pasangan tak sah tersebut, selamatkan rumahtangga masing2.... sebab suami pompuan tu jiwa dah kacau beb.... hahahaha...

Jika cerita ini tidak betul gua mohon maaf bagi pihak blog ini dan juga pemberi maklumat gua. Jadi hentikan perlakuan sumbang ini daripada menjadi bahan buah mulut dan umpatan orang ramai yang akhirnya memberi kesan dosa kepada kaki sok sek sok sek tuuuu.... 

Maklumlah.... dalam umporno nih macam2 boleh jadi beb.... tak puashati punya pasal pun sanggup buat cerita (fitnah) pelbagai, melayu lah katakan.... taraf PHd tu tinggi beb...., yang mempertahankan cerita pun kemungkinan ada udang dalam mangkok tomyam... hahahaha...

Gua bercakap nih dari pengalaman bergelumang taik dengan puak2 umporno nih dulu.... macam2 ada wa cakap luuuuu.... hahahaha...., walaupun dah lama menjauhkan diri (keluar) daripada parti/puak2 umporno nih.... bila check online nombor keahlian gua tetap ujud beb.... hahahaha... patut la keahlian umporno bertambah-tambah tak pernahnya susut... sebab diorang tak update system... muakakakaka.....

So.... senanglah gua nak jumpa kak mah dan jibby bila2 masa jer.... sebabnya sekarang nih lu orang mintak laaa.. apa pun pasti Kak Mah dan Jibby tunaikan.... lagipun gua masih ahli umporno per.... apasal... lu orang jealous keeee...... waaarrrgggghhhhhh...... hahahaha...

"Barang siapa melepaskan seorang mukmin dari kesusahan hidup di dunia, niscaya Allah akan melepaskan darinya kesusahan di hari kiamat, barang siapa memudahkan urusan (mukmin) yang sulit niscaya Allah akan memudahkan urusannya di dunia dan akhirat. Barang siapa menutup aib seorang muslim, maka Allah akan menutup aibnya di dunia dan akhirat. Allah akan menolong seorang hamba, selama hamba itu senantiasa menolong saudaranya. Barang siapa menempuh perjalanan untuk mencari ilmu, maka Allah akan memudahkan jalan baginya menuju surga. Tidaklah suatu kaum berkumpul di salah satu rumah Allah untuk membaca Kitabullah dan mempelajarinya bersama-sama, melainkan akan turun kepada mereka ketenteraman, rahmat Allah akan menyelimuti mereka, dan Allah memuji mereka di hadapan (para malaikat) yang berada di sisi-Nya. Barang siapa amalnya lambat, maka tidak akan disempurnakan oleh kemuliaan nasabnya." (HR Muslim)
Nota: Jika gua kaki fitnah... dah lama gua tepek gambar si jantan dan betina tu dalam blog ni..... hahahaha... So.... sendiri mau ingat laaaaa......!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP