IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Khir Toyo... Innalilillah.... Takziah..!!!!

>> Monday, January 16, 2012

Innalillah.... dan Takziah gua ucapkan kepada Khir Toyo.... hahahaha...

Kenapa gua ucapkan takziah pada malaun nih....???? Ini adalah kerana....!!!!

Setelah keluar dari mahkamah tempohari, akibat terkezut dengan keputusan Hakim, Bekas Menteri Besar Penyapu Selangor aka ADUN Penyapu Sungai Panjang tak mau ulas mengenai masa depan politiknya apabila ditanya oleh wartawang.... hahaha...

Tunggu, saya akan komen selepas 9 Januari,” kata Dr. Gigi tersebut yang ditemani isterinya yang pipi gebu yang aallllaaaa... tomei... tomeiii.... si Zaharah Kechik.


Gambar photoshop...
Hasil dari transformasi yang dilaungkan oleh PM

Jawapan itu menimbulkan teka teki dikalangan wartawan dan ada yang merujuk tarikh tersebut dengan tarikh keputusan kes liwat Anwar Brahim.

Tapiiiii.... kenapa Bekas Menteri Besar Penyapu Selangor yang beli tanah banglo separuh harga nih berjanji akan bagi komen pada tarikh tersebut.... eeerrr... falsampah... falsampah...

Dan para wartawan juga... mungkin dah ada yang rekodkan tarikh tersebut untuk langgar ke rumah Bekas Menteri Besar Penyapu Selangor tuuuu.... masih tak berhasil... dan mungkin juga ada yang dah cuba hubungi malaun tu melalui telefon atau sms... jawapannya nombor yang anda dail tiada dalam perkhidmatan... atau sengaja tak berjawap.... tut...tut....tut..... hahahaha...

Maklumlah... diorang hubungi telefon/sms dan terjah langgar rumah orang dah mati.... mana ada jawapan beb....

Hari ini dah 15hb Januari 2012.... dah seminggu berlalunya tarikh yang dijanjikan... namun masih tiada jawapan....

Bagi gua hanya orang mati jer... yang tak jawap telepon atau sms atau tiada lagi dirumahnya.... eerrrr... orang mati boleh bawak henpon masuk kubur ke...??? kalau tanya puak2 umporno sudah pasti jawapan diorang boleh jer.... hahahaha....

Sekali lagi gua ucapkan Takziah pada orang yang dah mati nih... jom pakat ramai2 hadiahkan Al-Fatihah... kepada ADUN Penyapu Sungai Panjang ni.....!!!!

(buat Khir Toyo, lu jangan marah2 aarrrr... tak mau saman menyaman aarrr... gua bukan kaki fitnah macam puak2 umporno luuuu... gua hanya nak gurau2 menyakat lu jer.... gua pun ternanti2 jugak jawapan 9hb Januari luuuuu.... hahahaha... amacam bro.. apa jawapan luuuu...???)

Walau apa pun. Khir Toyo bukanlah sekadar seorang Doktor Gigi, Bekas Menteri Besar Penyapu Selangor dan ADUN Penyapu Sungai Panjang..., malahan beliau juga adalah seorang Lawyer Buruk.... "Dia dah kata selepas 9hb Januari xxxx..." tapi tak sebut tahun bila.....????

hahahaha.... so sama2 lah kita menunggu tarikh 9hb Januari tahun depan pulak.... kah...kah...kah....!!!! Wartawan kena kencing, lu orang kena kencing termasuklah gua pun kena kencing jugak dengan Khir Toyo... hahahaha....

Tapi apa ada hal.... semua pemimpin dan puak2 umporno kannnn... kaki kencing beb.... sejak dulu kini dan selamanya.... kalau tak nak kena kencing dengan puak2 umno nih.... jom kita semuaaaaa......!!!!!

ABU.....ABU...... ABU...... ASALKAN BUKAN UMNO....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP