IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Ketuanan Melayu" Hanya Mitos...????

>> Friday, January 20, 2012

Hari-hari gua happy... hari gua akan sunyi jika tanpa umno... seperti yang Ustaz ini katakan...

Nak lebih jelas Klik Sini.

Kat atas tu memang lawak yang tak boleh blah beb.... seorang ustaz cari makan boleh cakap "Jika "umno Mampus", apakah PAS yakin PAS akan terus hidup tanpa umno?

So... gua nak tanya lu orang semua yang baca entry nih... "Lu orang yakin ke lu orang boleh terus hidup tanpa umno".... ???? hahahaha.... tepuk dada hantuk kepala kat dinding... hahahaha....

Lawak ni pun best gak....!!!

Gua tersangat happy beb... sebab banyak lawak gilababi yang mengalahkan Maharaja Lawak OsBon... salah satu lawak paling best dari Prof. Emeritus ini...

Dulu dia katakan Malaysia tak pernah dijajah... sebabnya kerana umno "Ketuanan Melayu"..., apatah lagi bodeknya di iktiraf pula oleh Prof. Anak Keling dan Prof. Anak Adam.... hahahaha...

Kali ini Prof. Emeritus yang sama jugak mengatakan Hang Tuah, Hang Jebat dan Hang Li Po tak ujud dan hanya mitos sahaja.... perghhhh..... sanggup mati punya statement... tau kat Ibrahim Al-Kataki mampus Prof. Emiritus KKK nih di jihadnya.... hahahaha....

Untuk Di Lelong.... hahahaha... dah tak relevan lagi...

Yang bikin gua terkentut akibat gelak guling2 nih pasal darimana pulak datangnya ayat keramat Hang Tuah "Takan Melayu Hilang Di Dunia" yang terukir bbbbbaaaeeeekkk... punyeeaarrr.. di Arca Hang Tuah dalam Muzium Negara tuuuu.....

Mana punya malaun pulak dah... yang pandai2 cipta ayat tuuuu.... hingga menjadi kebanggaan orang melayu dari "Parti Ketuanan Melayu"... kah...kah...kah.... apakah selama ini kita tertipu dengan permainan umporno selama ini untuk menaikkan semangat orang2 melayu kononnya.... paham2 jelah dengan parti rasis nih.... aduuuussssss......!!!!

Kesimpulan lawak ini bermakna "Ketuanan Melayu" sebenarnya tak ujud.... dan hanya mitos semata-mata... so lu orang anggap jelah "Parti umno-porno" nih hanya sekadar parti mitos sahaja... muakakakakaaaa....

Atau Prof. Emeritus KKK.... lu dah tau umporno dah nak mampus... baru sekarang lu nak bukak cerita nih... setelah dah berapa generasi dah kena kelentongan dengan penglipurlara Hang Tuah nih... hingga Tan Sri P. Ramlee buat filem lagiiiii..... hahahaha...

Lagi lawak jenaka bilamana laki PM jadi bahan jenaka antarabangsa beb.... cissss... bikin malu sama melayu jer.... negara pun tumpang malu jugak akibat kedurjanaannya dah jadi bahan beb.... hahahaha....

Yang pasti..."Jika "umno Mampus"... tiada lagi gelak ketawa dan hiburan jenaka... hahahaha...!!!! Kepada puak2 ahli umporno... lu orang layan jelah Pak Lawak2 lu orang tuuuu.... yang berkhidmat 24 jam sehari untuk memperbodohkan lu orang semua.... muakakakaaaaa !!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP