IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

750 Ekor Anjing Masuk umno...!!!!

>> Friday, January 13, 2012

Lu orang baca di sini dulu.... hahahaha...

Amacam....???? haaaa... begitulah berita2 yang paling sesuai dipaparkan oleh akhbar pencacai haramjadah utusex meloya.... barulah boleh untung juta2 beb.... dan orang pun suka baca... hahahaha...

Daripada dok buat fitnah tak tentu pasal dan asyik kena saman jer... lama2 kilang cetak pun kena lelong beb... hahaha....

Buat pengarah2 melayu, editor2 melayu, wartawan2, pengarang2 dan sebagainya yang berbangsa melayu dan mengaku beragama islam.... lu orang pun tak lah terpalit bersubahat dengan dosa.... apa lu orang tak takut ke dengan ancaman Allah kepada kaki fitnah macam lu orang semua.... itupun kalau lu orang mengaku sebagai umat Islam... tak tau laaaa... dengan penangan fitnah lu orang yang terlampau tuuuu... lu orang sememangnya dah declare diri lu orang semua makhluk bangsat kapiaq forever.... hahahaha....

So... jangan jadi manusia bangsat haramjadah yang tunduk kepada boss lu orang si umporno melayu yahudi laknatullah tuuuu.... ada faham kaaa...!!!!

Gua malas nak ulas atau komen apakah bentuk fitnah daripada akhbar pencacai haramjadah nih... lu orang sendiri pun tau... kalau tak tau tanya dengan Pak Polisi nih..



Akhbar ni pulak dah mengatasi kerja polis... memang laknat yahudi laknatullah betul puak2 yang bersetongkol makan gaji haram daripada utusex meloya tuuuuu....

Dalam pada Datuk Polisi tu minta orang awam membantu siasatan, adalah lebih baik lu pergi cekup bangsat2 yang terlibat keluarkan artikel tu... dan soal siasat diorang dulu... dari gaya penulisan bangsat2 haramjadah tu ada maklumat pasal bom (IDD) tuuuu...., kalau tidak takan diorang berani tulis kaaaa.... hahahaha...

Aaahhh.... sendiri mau ingat laaaaa... dengan akhbar paksi kejahatan 1Malaysia tuuuuuu.... akhbar paling gampang paling keji dan paling hina untuk dibaca oleh seluruh umat melayu semalaysia....

Utusex meloya dengan umporno berpisah tiada... memang sial buat rakyat malaysia sejak dulu kini dan selamanya....... ABU...ABU...ABU.......!!!!

*****************************************
"Kami percaya ini adalah kerja orang dengan latar belakang dalam bahan letupan," kata Ketua Polis Bandaraya Timbalan Comm Datuk Mohamad Salleh.

"Seorang pakar dipercayai telah membuat tiga peranti yang meletup di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur semasa perhimpunan 901 lalu.

Dari serpihan yang ditemui di tempat kejadian, polis mendapat tahu yang jam penggera, bateri, penutup paip PVC , bebola besi dan paip dipasang bagi membuat  bahan letupan.


Beliau menolak kemungkinan amatur yang membuat bahan letupan, mereka membuatnya, menempatkannya dan meletupkannya dengan teliti.

"Jika amatur untuk membina peralatan tersebut, ia mungkin tidak meletup dan walaupun ia telah lakukan, ia akan meletupkan di mukanya," DCP Mohamad berkata.

Kepada Utusan Malaysia, jika mempunyai maklumat mengenai kes itu boleh hubungi Timbalan Supt Yahaya Abdul Rahman di 019-4708946 atau 03-2115 9999.

Jangan buat tuduhan melulu sampai orang ramai kata 'Suratkhabar FITNAH No. 1 Negara'. - rembat dari sini.

hahaha... akhbar pencacai jalang dah kantoiiiii....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP