IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Menghasilkan Produk2 Ini....!!!! Kecuali Seorang..???

>> Thursday, December 15, 2011

Muka ini terpalit dengan kes belasah budak bawah umur, cuba tanya Rosmah Mansor siapa kasanova nih... hahaha... di angkat jadi Pengerusi Risda.

Muka ini terpalit dengan rasuah dan projek menatang kaki pendek di negeri sembilan, di dapati bersalah dan digantung dari umno... di angkat menjadi pengerusi Felda.
 Felda banyak duit woooo... lebih kurang termasuk tunai dan aset hampir 60 billion... jadi senang laaa..
letak penyangak untuk menyangak duit Felda... muakakaka....

Muka ini terpalit kes raba2... mabuk arak punya pasal sampai meraba bontot, pompuan mangsa rabaan buat repot polis dan selang dua tiga hari tarik balik repot... dan malaun ni di hantar menjadi Duta di Amerika... merabalah puas2 kat sana.. hahaha...

Muka ini... tak payah ceritalah... macam2 hal.... top list nih... memang patut pun dapat kad merah... hahaha.. Peranchis tengah dok intai dia nih... ntah berapa juta pulak bakal lebur nih....

Muka ni... orang johor tau laaaa... pasir buat tambak tanah besarkan singapore sapa punya hal... hahaha...

Muka ni.... orang selangor tolong cerita sikit...??? Ada hati mau jadi MB Selangor... hahaha.. Khir Toyol pasti bengang giler... dengan malaun nih...


Muka ni... Lembu pun malu nak mengaku saudara... hahahaha... muka paling top end of the year 2011... muakakaka...

Muka ni... lagi tak bleh blah beb.... PRU-13 nih nak bertanding di Parlimen Pekan... kawasan selamat Bini dia... khabar dari angin macam tu laaa... bunyinya... hahaha...alamatnya asyik bayar cukai lah kita... hahaha...!!!

Muka ni... lu orang percaya ke dengan betina nih... hahahaha.... ada ke orang nak bagi undi kat dia... hahaha...

Muka ni... kah..kah...kah.... dah nak mampus dah niiii.... oksigen dah habis PRU-13 nih...

Muka ni.... memang goblok sepanjang masa, mangkuk bodoh macam nih pun nak pilih ke...??? Pemikiran malaun nih mana pernah cerdik beb.... hahahaha.... semua statement dia goblok sepanjang masa...!!!

Muka ni pun... hehehe.... rela tak jadi calun kah.. kah...kah..... bagus.. bagus... bagus... berambus jauh2 ok....

Muka nih.... ada rupa komunis... kalau nak jadi PM... kena potong itu belalai dulu aarrr.... hahahaha....

Perghhhhh... berlambak lagilah muka2 dalam beEnd/umporno yang tak layak di angkat jadi pemimpin kalau nak di senaraikan... letih aaarrr.. gua nak upload one by one... kesimpulannya semua bangsat2 anjing politik dalam beEnd dan umno takda siapa yang bersih beb... semuanya ada skandal dan terpalit dengan kes2 yang di repot mahupun tidak...


Muka nih... ada potensi jadi PM kalau lu orang suka laaaaa...., kerusi Parlimen mana Najib Razak nak selit bagi kat mamat nih...??? Yang pasti calon nih pasti bertanding... hahaha..

ASALKAN BUKAN UMNO GUA OK JER.....!!!!
ABU
ABU
ABU
ASALKAN BUKAN UMNO...

Mamak Roti Canai kat bawah ni pun umno jugak kan...???? BOIKOT roti canai dia anak beranak.... hahaha..

Gua rembat dari google.... jangan saman sama gua... pi saman google...
Roti Canai ni ada jual di The Loaf

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP