IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terperasan Pulak Mamat Indon Ni...!!!!

>> Monday, December 19, 2011

Kah... kah.... kah....., dalam entry gua di sini... gua cuma bersikap adil dan neutral tidak mahu memihak dan terlibat dalam usaha fitnah memfitnah nih.... berdosa beb.... sedangkan dalam hukum hudud pun mestilah ada saksi bagi menuduh siapa pelakunya atau dakwaannya....

Jadi apabila adanya komen daripada mamat indonesia gampang mana ntah... yang amat menjengkelkan pada hemat gua.., buat malaun gampang si indonesia yang dapat MyKad free dari beEnd lu jangan terperasan laaaa.... dengan entry gua tuuuu... hahahaha....

Hartono 4 hours ago

di dlm PR memang banyak musuh dalam selimut dan pemimpin-pemimpinnya pun gila kuasa saling nak jatuh menjatuh sesama sendiri.kalau nak tahu provokasi-provokasi murahan yg ditimbulkan sebelum ni adalah drpd pencacai-pencacai PR itu sendiri tapi telah diputar belit yg blogger-blogger PR utk memperbodohkan pencacai PR bagi memburukkan penyokong-penyokong BN.sebenarnya penyokong-penyokong BN jauh dan berganda lebih berakhlak drpd pencacai-pencacai PR yg tersedia bodoh ni.
Kepada mamat indon tak cukup sifat nih.... buat pengetahuan luuu... dalam umporno lah paling teruk punya perangai... bukan setakat tikam menikam... sampai peringkat bunuh pun ada beb, bab bomoh berbomoh toksah cerita aarrr.... macam lah gua tak pernah duduk dalam umno...

Bersubahat sumbang idea planning jahat pun gua pernah... tapi bila perlaksanaan selalunya gua tarik diri pasal tak mau terlibat buat kerja kotor umporno.... hahahaha.... setakat tabur duit dalam pilihanraya beli undi perkara biasa beb.... cuma bawak duit naik helikopter jer belum.... hahahaha...

Kejahatan dalam umporno... perghhhh... toksah cerita aarrr.... lebih teruk dari iblis beb, bini orang pun sesama diorang boleh sapu... hahahaha... bab songlap duit... adusssss.... memang boleh buat rumah macam istana wa cakap luuuuu.....

Sebab itulah gua dah lama cuci tangan dari terlibat dengan umno.... lebih baik gua berkawan dengan puak2 PAS.., sekurang-kurangnya gua kenal tangga Masjid... kalau duduk dengan puak2 umno... Masjid Azan Maghrib... diorang masih lepak kat kedai kopi.... buat malu Melayu Islam jer... hahahaha...

Eehhhhh..... betul ke apa yang gua alami sebelum ini dengan umno... yang membuatkan gua jauh dari agama... nasib baik Allah sayangkan gua dan memberi petunjuk ke jalan yang benar, merubah hati gua supaya meninggalkan parti umno yang penuh dengan maksiat dan rasuah.... kembalikan gua kepada Islam yang Syumul...

Syukur.... thanks Allah... terima kasih kepada sahabat2 dalam PAS yang menunjukkan jalan kebenaran kepada gua... kalau gua dok berkawan dengan umno... ntah apa laaaaa.. nasib gua sekarang nih... hahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP