IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Setan Ada Buasir... Muakakakaka...!!!!

>> Friday, December 16, 2011

Gilababi laaa.. budak nih.... tengok muka pun dah bertampal kulit babi 30 inci tebal beb.... muka laknat muka celaka seumur hidup... hahahaha....

Dari orang tak tau dia ada buasir... habis 1Malaysia tau ada buasir rupanya mangkuk ayun nih.... muakakakaka....

Doktor pakar kata... kalau lubang juboq ada Buasir... bila kena liwat pasti berdarah beb... ada kesan luka... hahaha... ini elok jer.. buasir dia lepak kat situ... hahahaha...
6. Pemeriksaan kemaluan dan bahagian dubur: sekeliling dubur lembab, bahagian luar dubur tidak menunjukkan kesan parut, melecet atau luka baru, kelembapan normal, kemutan baik, tidak ada lendir, tidak ada kesan koyak atau luka, sedikit buasir tahap pertama pada sebelah kanan," laporan itu membuat penemuan.

15.Pakar itu berkata lazimnya jika seseorang yang mengalami buasir diliwat, beliau akan menunjukkan tanda-tanda kecederaan namun HKL tidak menemui kesan luka seumpama itu pada Saiful. Laporan berkenaan ditandatangani ketiga-tiga pakar HKL pada 13 Julai 2008.

Sekian.

Dr Khairul Nizam Bin Hassan, Dr Mohd Razali Ibrahim, Dr Siew Shieu Feng - klik sini
Tu pasal laaa... gua katakan malaun anjing nih penipu besar beb..., setan yang dulunya boleh tertinggal seluar dalam kat tepi mesin basuh rumah tunang dia pun lu orang nak percaya ke.... hahahaha.....

Kalau dah laporan doktor pun tak boleh dipercayai... dan keterangan setan tu lebih berwibawa kononnya... sendiri mau ingat laaaaa....!!!!

Kepada puak2 umno umporno... lu orang kalau sakit... bila doktor diagnose dan bagi keputusan laporan pemeriksaan perubatan, Lu orang jangan percaya tau... doktor2 tu semua penipu wa cakap luuu.... hahahaha...

Bila doktor kata bapak, mak atau anak2 lu orang setelah di X-ray, MRI, CT Scan dan pelbagai lagi test... kemudian keputusannya didapati mengidap sakit jantung atau sakit kronik lain... pun jangan percaya... itu semua kelentongan doktor2 pakar jer.... hahahaa....

Begitulah juga halnya dengan kes si Setan bernama Sepol Bontot BauKari nih.... bilalah nak kena laknat kerana menipu dan buat fitnah kat orang.... hahaha...

nota: Gua bukan kisah sangat pasal si Anwar tu Peliwat atau tidak... tapi gua ada kepala otak dan akal untuk menilaikan mana betul atau salah... kalau dah 3 doktor pakar dah buat pengesahan takda kesan tusukan.. maknanya takda laaaa... dah tu pulak si Pereira tu pun macamlah lu orang tak tau... apa peranan puak uniform nih dalam kes liwat hahahaha.... sedangkan tukang angkut tilam pun dulunya pakai uniform jugak.... muakakakaaaa....

wooiittt... jangan saman gua... pi saman Abu Nawas dengan Aduka Taruna... hahahaha... gua tengah lepak memancing di Maldives pun diorang nak kacau.... potong stim betul....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP