IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perghhh... Anak2 Punya Penangan...!!!!

>> Sunday, December 25, 2011



Adooiiyyyaaaaiiii.... hari ni gua betul2 touching beb... touching gileeerrr... wa cakap lu dengan penangan daripada anak2 gua....

Seminggu diorang punya planning dengan Uchu (Mak Su) diorang, macam2 kelentongan diorang bikin minggu nih... sampai gua naik bengang dibuatnya, rupa-rupanya ada konspirasi..., diorang planning untuk celebrate "Anniversary Gua dan Pramugari ke 17 dan Birthday ???"... majlis berlansung di bawah ni....


Dah tu pulak siap ada muzik lagu di atas tu.. khas buat kami  berdua.... dengan kek pelbagai..., selalunya setiap tahun gua kena pow walaupun Anniversary kami sendiri... tetapi hari ini gua selamat beb... kah..kah..kah... diorang tong.. tong adik beradik termasuk adik ipar gua... belanja kami makan... selamattttt.... syukur Alhamdulillah dan terima kasih buat semua yang terlibat dalam konspirasi nih... hahahaha...


Band boys nih not bad... "You Means Everything To Me" dan "Everything I Do, I Do It For You" yang lu orang dendangkan memang terbaeeeekkkk....

Terima kasih juga kepada En. Salahuddin (Manager Bora Asmara) dan semua krew Bora Asmara... atas layanan mesra dan hidangan makanan yang sedap dan terbaek.... (gua sempat bersembang dengan Manager Bora Asmara dan cungkil semua rahsia perancangan anak2 gua dan adik ipar gua tuuuu.... tak perlu gua ceritakan di sini... hahahaha...)



Sebahagian dari hidangan yang di pesan... banyak lagi beb.. tapi tak ter-upload kat sini...
semuanya best belaka... pasal free....

Gua punya perancangan pulak nak meraikan Anniversary kami di Langkawi, semuanya secreatary gua dah arrange baik punya, Ahad hingga Khamis sambil cuti2 1Malaysia bersama keluarga..., tapi apa boleh buat... anak2 gua dah pintas lagi awal. Walau macamana pun... esok pagi tetap akan bertolak ke Langkawi....

(Kalau bawak laptop ada blog updates... kalau tidak... rehat dulu aarrr.... hahahaha... )

Adiiiooosssss.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP