IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pelik... atau Peliaq...????

>> Friday, December 16, 2011


Gua ingatkan sudah senyap menyepi berbulan2 lamanya... makhluk nih sudah Qolu.... rupa-rupanya masih beroksigen lagi... hahahaha...

Malas nak cakap banyak lagi pasal malaun nih dan sahabat karib dia si pakar motivasi tuuuu.... sejak di tangkap khalwat dengan PakLah dulu... gua dah tarok cow...cow... siap terbalikkan gambar dia tanda bantahan dan menyampah dengan agenda perpaduang dia dengan umno

Kepada 2 ekoq anjing umno nih..., kalau liat sangat nak berambus dari PAS.... gua rasa PAS patut terajang keluar jer... 2 ekoq anjing barua umno nih... buat apa nak simpan lagi... buat semak parti jer....

Pelik...!!!... hahaha... Pelik kepala Peliaq Pak dia.....

Apa lu orang ingat kalau dah bergelar Ustaz tu baik sangat ke.... hahahaha... sedangkan Ulama pun terbahagi kepada 2... Ulama Baik dan Ulama Jahat... inikan pulak seorang yang bergelar ustaz.... muakakakaka...

Asal ada anak melayu yang balik belajar dari Timur Tengah terus dapat gelaran Ustaz... itulah salah satu kebodohan orang melayu... hahahaha...

Asal ada orang melayu yang baru balik dari menunaikan haji.... terus dapat gelaran Tuan Haji/Pak Haji... bukannya nak tengok dan kaji dulu perangai orang tu.... sebelum panggil dengan gelaran tersebut... Pak Haji baru lepas togak arak pun... ada yang panggil Tuan Haji lagi.... hahahaha.... ini pun kebodohan orang melayu jugak... hormat tak bertempat... mabrur dan mardud pun tak tau nak beza....

Apatah lagi dengan Ostad yang di tangkap dalam gelap dengan PakLah tuuuu... muakakakakaaa.... lagi tak boleh percaya beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP