IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Orang Melayu Johor... Kecut Beb Dengan Cina Tua Nih...????

>> Monday, December 05, 2011

Gua tunggu Perkosa buat demo pasal cina bukit nih....
Gua tunggu umno berbunyi menegur cina celaka nih....
Gua menunggu ulamak2 umno mengeluarkan 'fatwa2' berkaitan hukum2 bagi seseorang yang menghina agama Allah nih....
Gua tunggu para mujahid2 umno bertempik, bersinsing lengan mempertahankan kesucian Islam dari cina gampang nih.... jika ada yang terkorban mati syahid... Alhamdulillahhhh....!!!!
Gua tungguuu.....kalau takda dari kalangan gerombolan bangkit mempertahankan penghinaan yang di buat oleh cina tua nih...!!!!

Sah Pondan....!!!! Puak2 umporno takda teloq....

Sah Hipokrit...!!!! Setiap lolongan dan salakan bagai anjing gila dalam PAU minggu lepas... PENIPUAN semata2.. hahahaha...

Sah Menjual Agama...!!!! Demi politik gila kuasa para pemimpinnya yang korup... sanggup bersumpah, berbaiah dan menjual nama Allah dan Rasul.... semuanya dah macam lembu munafik dalam dewan pwtc tuh... hahahaha....

Sah Jadi Lembu MCA...!!!! Takut dengan Cina MCA... sanggup menjadi Lembu Tunggangan MCA selama ini... muakakakakaaaa...


(ayat2 puitis di atas hasil dari komen bunbinban dari sini, gua tambah sikit2 jer... hahaha... sebabnya kerana gua malas nak menaip dan letih sesangat.... kepala otak gua tepu buat sementara waktu... tapi hati bergelodak marah, benci, geram menyampah bangat dengan TAULIAH yang umporno berikan kepada cina babi tua bangsat anak haramjadah komunis bintang tiga yang lahir dalam hutan nih... hahahaha... kalau jumpa tepi jalan memang gua ludah2 cina babi nih... dan langgar dengan steamroll sampai mampuih... hahahaha...)

Kalau orang2 melayu Johor yang mengaku beragama Islam boleh terima penghinaan terhadap Islam yang Cina Bangsat nih ucapkan... gua tak tau nak kata apa dah, maknanya lu orang semua sama taraf jer dengan Cina Kafir Harbi nih.... hahahaha...

Mana orang2 umporno melayu Islam Johor...????

hahahaha... ada berani kaaaaa...... Lu orang punya Ketua Agama Islam... takan tak tersentuh dengan penghinaan daripada cina babi nih.... hahahaha.... ooopppsss... gua minta maaf... terlupa la pulak... cina babi nih kawan sebantal dalam beEnd... patut laaaa.. lu orang boleh terima sambil telan air liur jelah....!!!!

Puak2 umporno Johor yang mengaku beragama Islam hanya berani dengan sesama melayu jer... muakakakakaaaa... dengan cina bukit nih... kecuuuuuuuuttttttt.... wa cakap luuuuu... teloq pun sentappppp...... hahahaha.....!!!!!

Bila budak Melayu kononnya hina Sultan.... perghhhh... masing2 berkampung depan Balai Polis 7 hari 7 malam... hahahaha... siap hantar budak botak pi penampar budak tu kat mahkamah... lepas tampar lari... bacul punya lahanat... kah...kah...kah...!!!!

Bila Cina Tua Kutuk nih HINA Agama Islam HINA hukum ALLAH yang termaktub dala AL-QURAN... hahahaha... semua puak2 umporno 1Malaysia dan khususnya umporno Johor masing2 senyap terkebil2 macam siamang tertelan karbaid... hahahaha ... ssyyyyhhhhhhhh.... duduk diam2... hahahaha... BACUL.... wa cakap luuuuuu...... hahahaha.... !!!!!

SULTAN lebih mulia dari ALLAH...... hahahaha.... orang suruh khatamkan Al-Quran tapi puak2 umporno nih dah khatamkan Kitab Lord Reid dulu.... pasal tu jadi gampang forever... lol.... kah...kah...kah.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP