IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MahaFiraun

>> Sunday, December 04, 2011

Seorang sahabat telah beri email kepada gua berkenaan Si Tua yang masih diberi kesempatan untuk bernafas ni, Kutu kaki kencing ni, kalau bercakap bukan main lagi, belit sana belit sini. Gua rasa terhina masa dia menjadi pemimpin begitu banyak permainan kotor yang dimainkan Si Tua ni, kini legasi beliau disambung oleh anak didik beliau yang dikatakan terbaik diantara pemimpin umno.

Dalam video ni gua melihat dua ekor kutu kaki kencing yang selalu membelit bila bercakap, biasanya 2 ekor kutu ni, mempunyai dua skrip sama semasa mengencing tapi dalam video ni nampak sangat terdapat perbezaan kenyataan sekor mengatakan kena pecat seekor lagi kata meletakkan jawatan, jadi mana satu yang betul ni, dan mana satu kaki kencing sebenarnya.


Pada gua la dua2 kutu ni tak boleh pakai sebab kedua2nya memang terkenal kaki kencing. Siapa yang tak kenal mamat yang digelar mahafiraun ni, manusia yang penuh dendam kesumat, yang telah menghancurkan ramai orang bermula dengan Tengku Abdul Rahman, mungkin anak muda tak tahu apa yang kutu ni buat cuba tanya orang2 lama mesti diorang tahu.

Kemudian menghancurkan Tun Hussin Onn kalau siapa ingat macam mana liciknya kutu ni membuatkan Tun Hussin onn tersungkur sebelum masanya, kemudianya Tun Musa Hitam yang jadi kambing Hitam peristiwa Memali, Tengku Rezali atau KuLi,macam mana KuLi juga tersungkur dengan perancangan gila kutu ni. Terbaru Anwar dengan liciknya dimainkan macam2 isu untuk meyingkirkan Anwar. PakLah pula merupakan mangsa beliau yang paling terkini.

Kalau dilihat dari mula beliau jadi ahli politik, habis semua Perdana Menteri Malaysia kena Khianat dek perancangan kutu ni, dan tidak mustahil Najib akan jadi mangsa kutu ni sebab pada gua Najib bukan lawan kutu ni, kalau dia mahu anytime je Najib akan bungkus seperti mangsa2 kutu ni yang terdahulu.

Kenapa gua kata macam tu sebab Najib pada gua merupakan Perdana Menteri paling lemah diantara PM Malaysia terdahulu. PM yang paling banyak isu yang belum selesai dan terlalu banyak lubang yang belum dapat ditutup dan dengan mudah je kutu tua ni songket kalu dia mahu.

Selanjutnya lu baca: sini

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP