IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerana Kamu Lembu...!!!! Aku Maafkan Kamu...!!!!

>> Thursday, December 01, 2011



Video di atas tu sebijik tak dengan video di bawah nih....



Yang sejibiknya bagi gua.... adalah perkataan LEMBU.... hahahaha... sekoq LEMBU GILA... sekoq lagi LEMBU yang dok meLEMBUkan lembu2 yang bersorak sakan tuuuu.... BODOH MACAM LEMBU... kah...kah....kah....


Dah laaa... memekik terlolong melalak tak henggat donia dengan rambut terjojol, di tambah pulak dengan menyinsing lengan baju nak tunjuk lengan dia yang berkurap tuuuu.... hahahaha... apa betina nih dah kena penyakit lembu gila macam kat atas tu ke...??? oooppssss.... gua lupa pulak Lembu mana ada Aurat beb.... so tak termasuk dalam hukum halal haram aurat seekor Lembu Betina... hahahaha....

Bila tengok gelagat "waun" betina nih..., teringat gua zaman kecik2 dulu kepada sorang makcik yang bernama Leha Waun dalam tahun 70an (dah arwah makcik nih... Al-Fatihah buat beliau) di kampung gua... makcik nih kalau angin sewel dia sudah mari... dia akan senteng lengan baju sambil membebel tak ketahuan punca... lepas tu dia akan selak kain tunjukkan hutan yang tak bertarah dia tu kat orang ramai....adusssss....

Masa tu arwah tok gua (Al-Fatihah juga buat beliau) akan tarik tangan gua dan tutup mata gua tak kasi tengok apa benda dalam kain tuuuu... hahahaha.... dah besar remaja barulah gua tau dalam kain tu adalah tempat keluarnya manusia dan najis (siapa belajar Tasauf kena paham nih...)... hahahaha...

Gua rasa betina mengelejat dalam gambar tu... dah ada simtom/sindrom yang serupa laaaaa.... hahahaha.... bukannya apa tu... jiwa dah kacau beb... get ready jelah... hahahaha....

nota: "Waun" adalah perkataan yang bermaksud "Gila/Sewel" dalam bahasa utara lama. Walau apa pun gua maafkan jelah gelagat betina waun kat atas tuuuuu.... seperti di bawah ini...


Ada teratak di hujung kampung
Bawah cermin kopak ada kotak
Tersembunyi dalamnya ada tempurung
Sembunyi bawahnya katak melalak
Aku Maafkan Kamu....!!!! hahahaha....!!!!
Sebab Aku Maafkan Kamu..????
Kerana kamu Lembu...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP