IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Jadi Bodoh Macam Najib...!!!!

>> Tuesday, December 06, 2011

“Pilihan alternatif, adakah mereka lebih baik daripada apa yang ada sekarang? Adakah mereka boleh menjamin kuasa kita tidak dibuang atau kedudukan kita tidak terhakis? Bagaimana dengan maruah Islam dan orang Melayu?” kata beliau (gambar...??? lu orang klik jelah, buat semak blog gua jer.. letak gambar dia... hahahaha... daripada letak gambar dia lebih baik letak gambar kat bawah tuuuu... ) pada pertemuan anjuran Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia’s (Pekida) di sini hari ini.
Walllaweiiii... gua cuma fokus kepada persoalan Bapak Munafik nih iaitu;

1) Adakah PR lebih baik..???
2) Jaminan kuasa dan kedudukan Melayu tidak dibuang dan tidak terhakis..???
Paling tak boleh blah... dan di reject oleh otak kiri kanan gua adalah part ini...
3) Maruah Islam dan Orang Melayu....

Woooiiii... Najib Razak jangan cakap macam cibai laaaaa... sembang tak jatuh cakap macam kepala butuh..., Maruah Islam kepala atok luuuu.... Maruah Orang Melayu kepala nenek luuuu... wa cakap luuuuu....

Lu pergi lempang Chua Soi Lek dulu... kemudian baru cakap pasal Maruah Islam...., lu pergi beli kain tutup aurat anak bini lu dulu... kemudian baru cakap soal maruah Islam...

Maruah Melayu dah lama tergadai kerana lu punya Parti umporno haramjadah yang rakus... di mana ada umno di situ melayu merempat..., tanah melayu di pulau pinang... siapa yang rembat bagi kat cina... mana umno pulau pinang masa tu... semuanya senyap kira syer masing2... bila pulau pinang berjaya di rampas oleh PR... barulah anjing2 umno pulau pinang start melalak kononnya pertahankan melayu... khaaakkkk... ptuiiii... wa cakap luuuuu... politik gampang puak2 umno yahudi laknatullah... macam sial... wa cakap luuuu...!!!!

Tu tak mau sembang dan sentuh bab gadai tanah dan pulau kat singapura... lagi macam sial wa cakap luuuu...!!!!

Mana perginya tanah rezab melayu ratusan ribu hektar yang ditinggalkan oleh penjajah kepada lu orang.... semuanya dah kena tarah dan di sapu bersih oleh puak2 lu orang.... lagi mau cerita pasal Maruah Melayu...

Mana perginya saham bumiputra RM52 Billion.... lu and the gang dah sapu bersih... apasal tak cerita kemana menghilangnya duit tuuuu....

Lu pergi tanya anak mamak si Sharizat bukit Jalil tu... mana perginya RM250 juta duit Projek Lembu...???? Lu tolong cerita sikit kat sini... tanah TUDM Sg. Besi anak Cina mana yang dah rembat...??? Siapa yang bagi.... lu bagi kat melayu kaaa...??? Lagi mau sembang pasal Maruah Melayu... hancing la lu nihhhh....!!!!

Itupun apa saja yang di cacai oleh Bapak Munafik nih di terima bulat2 oleh Pekida... dah macam lembu la pulak gua tengok... masih tak sedar diri Melayu2 dalam umno lah yang perbodohkan bangsa Melayu selama ini....

Ada otak dan akal anugerah paling tinggi oleh Allah SWT kepada makhluk yang bernama Insan... tetapi tak tau nak guna... tak tau nak buat perbandingan mana baik buruknya apabila agama di injak dan melayu di perbodohkan oleh bangsa melayu umno selama ini...

Bukankah lebih baik lu orang melayu2 bangang dalam umno, pekida, perkasa dan ngo-ngo beEnd... nih jadi lembu jer.... ada otak tapi takda akal... hahaha.. lebih mulia lagi binatang yang bernama lembu... ada jugak faedahnya pada manusia... dagingnya boleh masak pelbagai.... otaknya yang tak berakal macam lu orang puak2 melayu umporno/perkasa/pekida boleh jugak buat masak lemak cili padi...hahahaha.... perghhhh... meleleh ayaq liuq wa cakap luuuu....

Kesimpulannya di sini..., apa yang si Bapak Munafik tu gebang... dengar boleh... percaya jangan sama sekali... dah terdesak nak mampus baru nak cakap pasal maruah Islam dan Melayu... Bangsat laknat punya Melayu....!!!!!

Najib juga memberi amaran negara akan menghadapi pelbagai ancaman sekiranya Pakatan Rakyat mengambil alih tampuk pemerintahan negara.
Ohhhh... itu sudah pasti kerana yang akan membuat onar dan memulakan huru hara adalah puak2 umporno sendiri, siapa lagi kalau bukan melayu2 lembu yang diperbodohkan oleh pemimpinnya bagi mempertahankan kuasa pemimpinnya untuk terus berkuasa.... contohnya seperti apa yang terjadi di SUK Selangor pada malam beEnd tumbang semasa PRU-12 dulu.... hahahaha... tak boleh terima hakikat kekalahan... sampai habis semua lembu2 umporno berkubang depan bangunan SUK..., yang lagi sekoq kat port klang/pandamaran lagi teruk.... malaikat maut pun surrender... tak boleh buat kerja...hahahaha...

Tapi sebelum itu... nak jugak tanya dengan Najib Razak si Bapak Munafik nih.... apakah bentuk ancaman yang bakal tercetus... cer citer... cer citer...., kalau sekadar nak gempaq dan menakut-nakutkan orang2 Melayu... gua rasa dia nih tak layak jadi PM... pasal mentalitinya macam Lembu jer... pada pendapat gua laaaa... setakat nak main politik ugut mengugut nih.... macam gampang jelah wa cakap luuu... hahaha...

Buat melayu2 umporno..., biarlah diri sendiri terus merempat, ditindas dan diperbodohkan.. asalkan pemimpin umporno lu orang semua hidup mewah dan berbahagia... relakan jelah diorang semua anak beranak belasah harta rakyat ikut suka mak bapak diorang... macam kes Lembu si anak mamak tuuu.... hahaha...

Tak ke BODOH namanya tuuuuu.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP