IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Statement Bangang Namanya...!!!!

>> Tuesday, December 20, 2011

KUALA LUMPUR, 20 Dis – Perkasa menolak keputusan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang semalam mengumumkan akan menggunakan dakwat kekal pada pilihan raya umum ke-13 atas alasan orang Melayu tidak akan keluar mengundi selain mendakwa ia bertujuan mengurangkan peratusan pengundi kalangan kaum itu kelak.
 
“Siapa yang untung jika orang Melayu tidak keluar mengundi? Saya sendiri kemungkinan besar tidak akan keluar mengundi jika kekal dengan penggunaan dakwat kekal.

“Dan, kemungkinan ramai ahli Perkasa tidak keluar mengundi juga. Siapa yang akan terasa rugi jika ramai ahli Perkasa dan orang Melayu lain tidak keluar mengundi?” katanya.
Muaaaakkkkaaaakakaka.... mooooo.... moooo.. mooooo....!!!!

Siapa ini PERKASA...????

hahahaaa.... PERKASA nih ada pun tak beri faedah kepada melayu... takda pun serupa saja... buat menyemak malaysia jer....!!!!

Kalau bab ugut melayu.... gempak melayu... diorang memang PERKASA..., kalau kena dengan bangsa cina dan india... diorang terus di PERKOSA oleh bangsa2 tuuuu... hahahaha... dengan melayu meronta2 punyalah garang... bila kena dengan bangsa asing terus longlai... menadah kangkang dengan penuh kerelaaan... muakakakakaaaa....

Kalau hamlau nih dan gang2 perkasa tak nak keluar mengundi... itu sudah bagus beb... so pakatlah ramai2 jangan keluar mengundi eeekkkk......, lagi si hamlau ni mau tanya siapa untung.. siapa rugi... bodoh tukil ke apa mamat hamlau nih....

Woiiiitttt... hamlau perkosa... sekarang nih politik ugut mengugut dah tak laku beb... lu boleh simpan jelah lu punya statement tuuuu..., nak provok konon dengan sentimen melayu....!!!!

wooiittt hamlau.., orang melayu sekarang dah cerdik laaaa.... keraaajaan bagi duit diorang ambik... bagi apa saja pun ambik... bab mengundi itu diorang punya hak demokrasi...

Melayu2 yang cerdik nih... dah tak ambik pot dengan umno lagi beb... apatah lagi dengan... hasutan dan dakyah lu orang dari Perkasa.... lagilah diorang tak ambik pot... hahahaha... apa jasa perkasa pada orang melayu dan agama Islam... tarak beb... setakat melalak sana melalak sini bikin gempak itu ini... lastly menyorok celah kangkang bini.... muakakakakaaaaaa....

Setakat orang2 perkasa dan melayu2 lembu bn/umporno tak keluar mengundi... itu sudah kira bagus beb.... lagi mudah nak humbankan bn/umporno ke laut cina selatan di mana sejarah Malaysia akan tercipta bahawa kerajaaaan korup selama 54 tahun telah terkubur buat selamanya... hahahaha....

Pergi mampos dengan umno... pergi mampos dengan barisan nasional... pengkhianat bangsa dan agama...!!!! Penyangak wang rakyat....!!!!

Majlis Fatwa Agama telah mengesahkan dakwat kekal tersebut adalah SAH untuk dibawa Solat/Sembahyang. Jadi jangan terhasut dengan kenyataan bangang daripada puak2 umporno dan perkasa kononnya tidak sah di bawa solat. Gua dah dengar isu ini hangat dibincangkan di port2 umporno sehari dua nih.... itulah bullet/peluru diorang nak racun orang2 melayu yang tak baca berita dari internet.

Gua harap hukum mengunakan dakwat kekal ini boleh disebarkan melalui khutbah jumaat.... hanya melayu/mamak yang tak pi solat jumaat jer... akan kata guna dakwat kekal nih tak sah solat... dari situ lu orang boleh cam/kenal... bahawa melayu/mamak tersebut adalah melayu umporno... hahahaha...


Itu kenyataan bangang dari orang jahil agama... lagipun selama ini diorang pun mana pernah ambik pot bab solat nih... pakai rantai, pakai bangles (gelang tangan), rambut warna pelangi, huha huha dangdut, layan gro dan betina clubbing, togok arak macam minum air jer.... judi dan pelbagai maksiat.... lagi mau sembang bab sah tak sah solat.... piiiiraaaaahhhhh....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP