IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Haram Makan Daging Lembu Ini.

>> Sunday, December 11, 2011

Ini lumbu betina manyiak tatak guna punya lumbu...,

lia punya susu tatak muleh minum...
lia punya daging tatak muleh makan..
lia punya kulit tatak muleh bikin barang...
lia punya lalah (darah) itu hantu langsuir pun jijik mau minum... wooo...
lia punya tulang itu jin setan pun tatak mau makan woooo..

Itu jin setan ciakap lia punya tulang, lia punya kulit... sama lia punya lalah pun aaaa... manyiak halam mau makan..... manyang suwei wooooo.... kalau makan jugak aaaa... manyiak suwei...

Lu olang Islam... lagi halam mau makan ini semelih punya lumbu... wa tau laaaaa... pasat wa ala bilajar sikit2 itu Islam punya makan2.. ala muleh atau tatak muleh punya....

Kita olang cina ciakap aaaa... kalau sulah termakan aaaa... ini lumbu betina punya daging aaaa... mesti kasi muntah balik wooo... pasat aaaa... takut sulah mati nanti aaaa... itu tok nenek moyang talak mengaku saulala...

Lia suka2 songlap RM250 juta.... lagi itu wang peluntukan pelubatan kaum india pun dia mau lembat juga kaaaa...  tiunaseng punya lumbu....

Itu mahatet sulah ciakap suluh itu sohai punya lumbu lesign... lagi lia mau tunggu.. ini macam punya lumbu pun ameno mau simpan lagi kaaaa... aaaiiiyaaaaa...

Lu luluk tiam2... nanti wa celita sama Chua Soi Lek.... kasi lia kow tim ini lumbu punya kes sama itu latok Lajib Lajak.... wa mau ciakap... suluh MCA desak itu lumbu betina kasi buang dari bn.... latok Lajib Lajak misti dengar ciakap Soi Lek... pasat lia manyiak takut woooo... sama MCA... hahahaha... lu tauuu... aaaa... itu YB ala ciakap

“Ini adalah isu paling besar yang berlaku dalam sejarah kerajaan di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Ia cukup memalukan dan kita tidak mahu isu ini menjejaskan BN dan Umno. Kalau isu ini sampai pada waktu pilihan raya, saya rasa undi kita akan kurang," katanya.

"Kita juga perlu tahu bahawa bukan pembangkang yang bongkar isu ini tetapi ia didedahkan oleh Ketua Audit Negara,” tambah Ghapur. - Bernama
Tapi wa manyiak helan aarrr... apasat menteli2 malaysia aarrr.. sulah mikin salah aarrr.. lagi mau pigang jawatan... wa hali2 makan babi tapi wa ala lasa malu woooo... ini lumbu makan lumput... tapi lia punya muka sulah selupa itu babi... tatak malu woooo...

Ehhh... wa mau tanya sama lu...., olang melayu tatak mikin ini macam bukan...??? Olang melayu ada lasa malu mukan.... wa ala dengar olang cakap ini lumbu mamak jugak.. ada butut ka....

Wahhhhh....!!!! lu kasi tunjuk lia punya gambar aaaa... wa tengok lia sulah selupa itu olang salah dalam balai pulis wooooo....  nasib baik lia tatak pegang itu nombor pusing kili kanan... hahahahaaaa....

sumber: sembang dengan apek nelayan sekinchan petang tadi...

Sekarang gua pulak nak jerit kat Mak Lembu Feedlord nih... hahaha... "Weeeiiii... MAK LEMBU... berambus laaaa... lu laki bini anak beranak dah buncit perut dengan ratusan juta tuuuu...., tapi sebelum lu berambus pulangkan balik duit KERAJAAN aka RAKYAT yang lu sekeluarga dah rembat tuuuuu... bangsat punya Menteri umporno/beEnd... tak habis2 menyusahkan rakyat"...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP