IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Tertipu Selama Ini....!!!!

>> Saturday, December 31, 2011

Aaarrgghhhhh...... gua kena tipu beb... gua tertipu selama ini... adusssss.... pundek betul laaaa... Ketua Audit Negara nih.... selama ini tiap2 tahun beliau telah menipu laporan kewangan negara beb....

Gua mati2 percayakan laporan Ketua Audit Negara setiap tahun beb.... tapi apa boleh buat nak tak nak terpaksalah gua terima hakikat bahawa setiap laporan dari Audit Negara adalah penipuan semata2... nasib badan wa cakap luuuu....

Dan gua juga terpaksa terima hakikat apa yang Menteri Agama katakan wajib dipercayai beb.... Menteri Agama sudah semestinya tak boleh menipu..., kalau tidak takan lah beliau di lantik sebagai Menteri Agama kannnn...!!!!

Ilmu Agama dia pasti tinggi... dan sudah tentu2 jadi ahli syurga wa cakap luuuuu.... sebab dia orang kuat agama islam di malaysia.... dia lebih tahu hukum daripada ketua audit negara tuuuu.... hahahahaha....

SEPANG 31 Dis. - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom hari ini menegaskan laporan mendakwa beliau terbabit dalam penyelewengan wang zakat adalah tidak benar.

Beliau berkata, wang yang digunakan bagi pembayaran kos guaman beliau dalam kes tuntutan qazaf Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bukannya daripada wang zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) tetapi dana khas yang disalurkan kerajaan untuk pembayaran yuran guaman.

"Setiap tahun kerajaan bagi bajet kepada MAIWP dan tahun ini RM700,000 diperuntukkan untuk tujuan pembayaran contohnya kes perebutan jenazah, kes melibatkan saudara baru, isu murtad yang dibawa ke mahkamah, kita pakai duit inilah,” kata beliau kepada pemberita di sini hari ini. - Bernama.
Lu menteri agama Rakyat wajib percaya sama luuuu... hahahaha...

Kalau gua jumpa Ketua Audit Negara gua nak langgar dengan basikal anak gua..... hahahaha... suka2 dia jer bagi laporan tak benar pada Menteri Agama nih.... siot tul laaaaa...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP