IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Anjing Menyalak Tidak Di Layan...!!!!

>> Tuesday, December 20, 2011



Terngiang-ngiang lagi sipi2 ditepi telinga gua salakan Panglima Lembu terhdap budak melayu Mahasiswa beb.... perghhhh.... gua dengar pun rasanya macam eeeeee.... takutttttnya.... hahahaha.... bunyinya begini...

Hantar kamu belajar untuk jadi mahasiswa, bukan untuk jadi kuda Anwar Ibrahim, kuda pembangkang.
Tetapi apakan daya.... sejak dulu, kini dan selamanya puak2 bangang yang kononnya perjuangkan melayu hanya berani dengan melayu jer.... dengan bangsa lain... kalau boleh bagi puak2 nih... pantat bini diorang pun diorang serahkan... hahahaha....

Oppppsss.... kali ni gua termencarut sikit sebab gua memang bengang habis dengan hipokrasi puak2 lembu umno nih... dari pemimpin atasan hinggalah kepada anjing2 bawahannya.... semuanya sembang tak jatuh cakap macam kepala butuh.... khaaaakkkptuiiii....!!!!

Hahahaha... paku dulang paku serpih, Selama ini dok tuduh PAS jadi kuda tunggangan DAP. Tapi kini ternyata umno sudah jadi lembu tunggangan MIC. Demi undi kaum India.. sanggup mengadai jihad diorang selama nih...!!!! hahahaha....

Akhirnya Novel Interlok tidak lagi digunakan pada tahun depan... muakakakakaaaa.... MIC sudah menang.... melayu umno ketaq lutut.... muakakakaka.... teloq perkasa dah tercabut.... Panglima sudah jadi Panglembu.... hahahaha...

MALACCA: The literature component of the Bahasa Malaysia subject for Form Five will no longer use the controversial novel Interlok from next year, said Human Resource Minister Datuk Seri Dr S. Subra­maniam.
He said this was decided by the Cabinet recently and he hoped Deputy Prime Minister Tan Sri Muhyiddin Yassin, who is also Education Minister, would make a formal announcement soon.
Subramaniam, who is also MIC deputy president, hoped the withdrawal of the novel authored by national laureate Datuk Abdullah Hussain would be accepted by all quarters and end the controversy.
“The Minister of Education has agreed not to use this book from next year and I hope his announcement will prevent further acrimony over words deemed sensitive used in the novel,” he said after launching a football competition for the Datuk Seri S. Samy Vellu Cup organised by the Malaysian Indian Football Association in Ayer Keroh here yesterday.

Warghhhhh.... muakakakaka Mana perginya Parti yang perjuangkan Melayu.... mana Panglembu-Panglembu Melayu yang nak berjihad.... Kena ugut sikit dengan MIC.. terus kelu lidah kaki tangan kerassssss.... terus kecut segalanya....!!!!

Pertahankan Islam konon... Pertahankan Melayu konon... hahaha... Mengadaikan Islam dan Melayu ada laaaaa.... bukannya mempertahankan.... bodoh punya melayu2 yang masih buta untuk melihat apa yang diperjuangkan oleh umno yahudi laknatullah selama ini....

Suara Perkasa.... yang melalak pun tak laku beb.... apa barang beb setakat macam anjing menyalak bukit jelah... hahahaha.... !!!!

Kesimpulannya kepada melayu2 sekalian.... lu orang bukalah mata dan lihatlah perjuangan melayu umno yang porno dan penuh dengan hipokrasi.... depan melayu melalak lain... belakang melayu jilat tapak kaki India dan Cina.... wakakakakakaaaaa....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP