IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Armandoll Tersadai Mabuk Tepi Jalan...????

>> Monday, December 19, 2011

Bini sendiri nampak lurah tetek.... lagi mau melalak ugut pelajar... !!!!
piiiiraaahhhhh....!!!!

Rata-rata blog PR malam ini upload video Panglima Taik Lembu Pawah umporno menyumpah seranah Mahasiswa yang turunkan bendera Muka Najib Razak yang tak berapa hensem tuuuuu.... dah ala-ala muka penyangak 1Malaysia wa cakap luuuu....

Bila gua ulang tonton dua tiga kali... gua bantai gelak guling2 sampai senak perut beb...., sebabnya gua tengok gelagat si Armandoll tu meluahkan kemarahan gansterismenya dengan penuh perasaan beb.... kalau Ogy Ahmad Daud jadi juri... dah tentu2 dia suruh si Armandoll supaya gali lagi... gali lagi perasaan marah tuuuuu.... dengan sepenuh perasaan.... dan lepaskan pada tempat yang sepatutnya.... contohnya kepada Cina Pelakon Filem Porno di bawah nih....

Cina bangsat celaka nih yang sepatutnya di Khaaaakkptuuuiiii... kan oleh
Armandoll dan Panglima2nya... kerana melekapkan lambang umno di kotenya... hahaha...

Sepatutnya si Armandoll dan Panglima2nya khaaakkkptuuuiii... dan bagi penampar penerajang kat Mak Lembu nih kerana songlap RM250 juta duit rakyat/keraaaaaajaan..., terbukti apabila para menteri aka pemimpin umno serta mantan presiden umno sendiri mendesak supaya Mak Lembu nih letak jawatan.

Atau lu pergi ludah jer.... khaaaaakkkptuiiii... kat muka Bapak Munafik nih.... hahahaahaaa... kerana berjaya meletakkan Malaysia di tempat keempat Rasuah Paling Tinggi, lain2 hal lagi toksah cerita aaarrrr.... macam2 adaaaaa... hahahaha....

Namun begitu... gua teramat yakin yang si Armandoll takda teloq untuk khaaakkptuiii.. kan babi2 perosak bangsa, penyamun wang rakyat dan penghina agama Islam dari kalangan umporno/beEnd... sebab teloq dia tergantung kat kepala lutut beb... setakat melalak untuk publisiti boleh laaaaa.... hahahaha....

Kemudian gua terperasaan semasa si Armandoll Lembu tuuuuu... dok melalak, gua ternampak rantai leher dia... lantas gua terfikir mamat lembu nih agama apa ekkkk... agama mana yang menghalalkan pakai rantai.... kah...kah...kah....

Sebabnya gua yang jahil dalam bab hukum hakam Islam ni pun tak pernah dengar atau belajar dari tok guru/sifu gua mengatakan lelaki islam boleh pakai rantai leher.... adussssss... Armandoll... lu dah kantoi beb... sendiri punya agama pun tak betul lagi mau khaaaakkptuuiiii... orang lain....

Errrr... Armandoll... gua nak tanya nih.. "Apa agama lu sebenarnya beb...???"... betul ke lu beragama Islam ataupun lu spesies kapiaq yang berlakon sebagai Islam.... muakakakaaaaa...

Bila di akhir video tu ada pulak takbir.... maka terserlahlah betapa jahilnya puak2 lembu nih dalam bab agama.... so tak heranlah jikalau kelompok Abu Jahal dan Abu Lahab nih berteriak sakan macam Lembu gila meroyan....., Pesanan buat Armandoll dan Panglima2 taik Lembunya itu..... :

"Lu orang Sembang Tak Jatuh Beb.... Cakap Serupa Kepala Butuh"
hahahaha.....

Sekarang ni gua nak tanya satu soalan kepada puak2 Lembu umno dan khususnya kepada Armandoll dan Panglima2 Lembunya...,

"Perbuatan manakah lebih hina antara gambar dibawah ini dengan menurunkan gambar si Najib Celaka tuuuu...???"


Kalau lu (Armandoll) tak boleh jawap... itu petandanya kepala otak dia sendiri bukannya terletak di kepala lutut... tapi bawah sikit lagiiiii... hahaha... kepala otak dia sendiri terletak di tapak kaki beb....!!!! hahaha... bukannya tapak kaki dia beb... tapi kat bawah tapak kaki bini dia..... bacul nak mampus mamat piang sekoq nih... ramai2 berani laaaaa... perangai sebijik macam anjing jalanan wa cakap luuuuu....!!!!

Lu memang spesies melayu bangsat pasal berani ugut budak mahasiswa melayu... tetapi takut dengan Cina MCA yang menghina Islam..., jangan sampai lu sendiri tersadai kat tepi jalan beb....!!!!

Gua tengok si Armandoll nih... dah macam watak kartun "Giant" dalam siri Doraemon... hahahaha.... bangang tak habis2.... muakakakaaaaaa.... khaaaaakkkkptuiiiiii..... 110 kali kat muka dia....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP