IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Setuju UMNO Parti Gampang..???

>> Monday, November 14, 2011


Sememangnya orang2 UMNO ini semuanya "Lidah Bercabang". Depan orang kata "tiada politik dalam kampus". Tapi, bila praktis, gunakan premis kampus untuk UMNO dan Barisan Nasional. Parti lain tak boleh... umPORno... boleh sajaaaa.... memang dasar parti Yahudi laknatullah... wa cakap luuuuu....!!!!

Benda mcm ni pun diorang nak tipu. Mahasiswa minta penjelasan Naib Canselor UiTM.
Posted on November 14, 2011 by KomunitiKini
Oleh Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI)

Inilah rupa penchachai kangkong umPORno... hahahaahaaa...
ada iras2 eeeeee... tak..???
Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI) meminta penjelasan daripada Naib Canselor Universiti Teknologi Mara (UiTM) Prof. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar berkenaan dengan Pertandingan Pidato Politik anjuran Pemuda Barisan Nasional yang diadakan di Dewan Seminar HEA , Menara UiTM (SAAS), Shah Alam pagi tadi yang terang – terangan berunsurkan politik.

Mahasiswa merasakan keterangan Naib Canselor UiTM bertajuk “Tidak Perlu Pinda AUKU” hanyalah sekadar retorik semata – mata. Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI) Haziq Abdullah Abdul Aziz berkata pihaknya inginkan penjelasan daripada VC UiTM di atas percanggahan di dalam keterangan beliau dengan apa yang terjadi semalam.

“Kalau betul tidak mahu Mahasiswa berpolitik , jangan bagi kebenaran kepada mana-mana parti politik masuk ke kampus.” Tambah Pemimpin Mahasiswa itu , “Tindakan memberi kebenaran kepada parti politik masuk ke kampus sebenarnya akan menimbulkan keraguan kepada masyarakat khususnya Mahasiswa.”

“Sejujurnya KAMI tidak bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan VC UiTM yang mengatakan penglibatan mahasiswa dalam politik akan menyebabkan perpecahan.” Kata beliau dalam satu kenyataan semalam.

Katanya, “Kenyataan VC UiTM bahawa pindaan AUKU akan mengancam keamanan serta kesepakatan penuntut Bumiputera dan Melayu di universiti itu kami kira sebagai sesuatu yang tidak relevan.”

“Berikan kebebasan kepada Mahasiswa untuk meluahkan pendapat walaupun bercanggah dengan apa yang dimahukan oleh pihak universiti.”

“Tindakan mengongkong Mahasiswa sebenarnya tidak membawa apa-apa faedah
malah akan melahirkan Mahasiswa yang tidak kritikal,konservatif serta jumud dalam berfikir.”

Tambahnya lagi, “Kalau dah orang politik pemerintah boleh dibawa masuk ke kawasan kampus, apa salahnya berikan sahaja kebebasan kepada Mahasiswa untuk berpolitik.”

“Jangan pula nanti cakap lain tapi buat lain.”

Maklumat lanjut berkenaan pertandingan pidato politik tersebut boleh didapati di http://pidatopemudabn.blogspot.com

Disediakan oleh : Khairul Naim Rafidi, Setiausaha Agong, Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen. (di petik dari email TulangBesi)
Betul tak... parti umno nih sebuah parti gampang sialan haramjadah..., parti munafik, penipu keparat... cakap tak serupa bikin... hahaha... perkara2 macam ni pun diorang boleh kencing/kelentong, apatah lagi dalam bab penyelewengan wang keraaaajaan semuanya sapu bersih beb....!!!!

Macamanapun... itu perkara biasa laaaa... sebabnya Presiden Parti pun dah sememangnya dikenali sebagai BAPAK MUNAFIK akhir zaman kaaaaannnnn.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP