IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sharizat Jalil Letak Jawatan...???

>> Tuesday, November 15, 2011

ho..ho..ho........ Bung Mokhtar bercakap dengan Lembu ke... bercakap dengan dinding... kah...kah...kah....., atau retorik nak meraih sokongan... al maklumlahhhhh.... adegan bodek membodek dah bermula... hahahaha...

Kononnya nak tunjuk dialah hero agaknya.... muakakakakaaaaa.... semuanya wayang umPORno... kah...kah...kah....

Weiiii... Bung Mokhtar..!!! gua tau laaa... lu ada teloq mau tegur itu Mami Shahrizat tapi lu ingat itu Mami mau dengar kaaaaa.... hahahaha... mana pernah ada dalam sejarah Malaysia mana2 Menterinya ada akauntabiliti dan perasaan tanggungjawap beb.... hahahaha... kaki sebat ramai laaaaa....!!!

Apa lu ingat macam Negara Jepun kaaa... atau mana2 negara luar, jika ada Menteri terpalit dengan sesuatu skandal/tuduhan... on the spot diorang letak jawatan..., diorang ada maruah dan harga diri.

Ini Malaysia beb... Menteri2 kat Malaysia mana ada maruah dan harga diri, diorang punya muka mana ada rasa malu beb... walau terpalit dengan skandal pelbagai isu pun masih mau kekal punya... muka tebal tampal kulit babi 14 inci beb... lu pun serupa jugak.... itulah perangai dan sifat menteri2 kat Malaysia sejak dulu kini dan selamanya... eerrrr... maksud gua selagi umporno/beEnd memerintah... hahaha...


"Isu Fidlot, (mereka) yang terlibat perlu letak jawatan segera jangan menyusahkan Umno. Kerana seorang, Umno susah. Saya tegas tidak kira dia wanita Umno, buat salah siasat ambil tindakan, saya desak letak jawatan, jangan menyusahkan Umno," MP Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin di Parlimen sebentar tadi.

Perghhhh.... cakap tarak serupa bikin la ini MP dari Kina Batang Ngan... hehehe... lagi sekali gua kasi ingat sama luuuuu...., lu punya kenyataan serupa cakap dengan lembu fidlot yang sememangnya BODOH BANGANG macam Mami Lumbu jugaaaaa.......!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP