IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Santai Dan Geram Awal Pagi...!!!!

>> Wednesday, November 30, 2011

Assalamualaikum buat semua pembaca blog IkutSukaAku...

Blog gilababi yang suka maki hamun pemimpin2 yang korup terutamanya daripada beEnd/umporno... yang selama 54 tahun asyik dok rembat duit rakyat buat membuncitkan anak beranak sanak sedara diorang tanpa rasa bersalah kepada rakyat apatah lagi Tuhan...

Pagi ni... gua tak nak citer banyak... sebab gua dah bosan dengan apa yang pemimpin2 korup nih dok melalak pasal rakyat... pasal bangsa... pasal agama... yang bagi gua semuanya HIPOKRIT bagi kepentingan politik haramjadah diorang...

Pertama sekali... lu orang layan lawak Shahrizat Bukit Jalil kat bawah nih...;


Klip video nih adalah sumbangan Muhd Tamam dalam Inbox gua... layan...

Dah puas gelak guling2.... lu orang layan pulak apa yang Shahrizat Bukit Jalil selaku Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dah lakukan atau melaksanakan tugasnya sebagai seorang Menteri....???

Lu orang layan dulu kat sini....

Lepas tu lu orang nak komen atau tidak terpulang pada persepsi lu orang..., prihatinkah Keraaaaaajaan beEnd terhadap rakyatnya..., pengakhirannya rakyat bawahan juga yang menolong rakyat bawahan... mana perginya duit cukai rakyat bawahan untuk membantu kembali rakyat bawahan yang lebih memerlukan...????

Itu yang gua katakan Perubahan Kerajaan itu perlu....!!!!.. ini masih nak simpan jugak beEnd... untuk mengikis duit rakyat... malas nak cerita banyak...

Lu orang sendiri fikir laaaa.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP